Cumartesi, Aralık 3, 2016
Kot çantalar, yastık ve önlükler

Kot çantalar, yastık ve önlükler

0

kot-telefon-kilifi-modelleri
Günümüzde her yaştaki insanın severek kullandığı, rahatlığıyla ön plana çıkmış bir kumaştır kot. Rengarenkoku olarak da çok sık kullandığımız bir kumaş. Eskiden sadece spor giyimden hoşlananların tercih ettiği kot, artık birçok giyside, birçok alanda hayatımızda. Rengarenkoku olarak pazen tasarımlardan sonra kot tasarımlara da ağırlık verdik. Piyasalarda bulabileceğiniz kot giysiler ve ev tekstillerinden farklı tasarımlar hazırladık.
Kot çantalar, kot önlükler, kottan dekoratif yastıklar, kot telefon kılıfları, runnerlar ve daha fazlası…
Günümüzde kaybolmaya yüz tutan dört mevsim kullanılan, yazın serin kışın sıcak tutan pazen kumaşlarla bütünleştirdiğim kot çantalarımı mandalalarla da zenginleştirdim. Sadelikten hoşlananlar için de kendi kumaşlarından geometrik tasarımlarla tamamladım.
İki yıldır en sevilen kot çantalarımı, kot önlük ve yastık tasarımlarımı şimdi de sizlerle paylaşıyorum. Diğerlerini görmek için instagram sayfamı ziyaret edebilirsiniz.

kot-canta-modelleri-2

kot-canta-modelleri-3

kot-canta-modelleri-4

kot-canta-modelleri-5

kot-canta-modelleri-6

kot-canta-modelleri-7

kot-canta-modelleri

kot-canta-ornekleri-4

kot-canta-ornekleri-5

kot-canta-ornekleri-44

kot-canta-ornekleri

kot-kumastan-mutfak-onlukleri

kot-telefon-kilifi-modelleri-2

kot-yastik-modelleri

Paylaş
rengarenkoku
Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..