El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

-

deri-cicekli-kolye-modelleri
Merhaba hem site adminlerine hem de birbirinden marifetli hanımlara… Ben @fitititasarim adlı sayfamda 💯 gerçek deri 💯 el yapımım ürünlerimi paylaşıyorum. Bugün bir başlangıç yaptım buraya, bundan sonra daha çok paylaşım yapmayı umuyorum. 10marifet ailesine katılmaktan mutlu oldum. El yapımı deri çantalar ve takılar tasarlıyor ve üretiyorum. Bu renkli, çiçekli el yapımı deri kolye, tüm çiçek ve yaprakları tek tek elimde hazırladığım kolyem. Gerçek deriden kalıplarına göre çiçek ve yaprakları kesip, boyayıp, şekil verip, cilalayıp hazırlıyorum. Yine gerçek deri biyeleri saç örgüsü yaparak hazırlıyorum. Daha sonra bu biyeleri çiçek ve yaprakları dizayn ederek monte ediyorum. Sonra çeşitli boncuk ve yine hazırladığım minik çiçeklerle ucuna eklemeler yapıyorum. Daha sonra da kolyeyi gerekli aparatlarla kapatıyorum.

el-yapimi-deri-canta-modelleri
Gelelim yine el yapımı deri çanta modelime. Tamamını elimde ürettiğim çok sevilen yaprak modelim. Kahverengi, yeşil, sarı, bordo gibi pek çok renkte çalışıyorum deri çantalarımı hazırlarken. Deriyi kendim şekil verip, boyayıp cilalayarak hazırlıyorum. İçini kaliteli kumaşla astarlayıp, fermuarlı cep yapıyorum. Askılarını istenilen uzunlukta çalışıyorum. Ama genelde çapraz kullanmak için uzun tercih ediliyor. Bu turkuaz mavi sonbahar/kış modasında favori bir renk olacak modacılara göre 😊 Deri ürünler ömürlük oluyor, çok uzun yıllar rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yıllar sonra bir cilayla tekrar ilk günkü gibi olmaması için hiç bir neden yoktur gerçek deri çantanızın.

6 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum