Salı, Aralık 6, 2016
Küçük dokunuşlarla büyük değişim

32 YORUMLAR

  1. Onuda dikeyim, bunuda derken bir baktım mutfak kıpkırmızı oldu:)) Ama güzel oldu. Yorumlar için teşekkürler kızlar….

  2. merhaabaa.ben de geldim en sonunda sevgili krizantemler.ellerine sağlık kırmızılar tutmam ama çok güzel görünüyorlar.güle güle kullan.

  3. Ellerine sağlık. cıvıl cıvıl renk katmışsın mutfağına. kırmızı iştah açıcı bir renkmiş ama dikkat:))

  4. Biz zaten karı-koca çok zayıfız,iştahımız açılsa üzülmem, ama kızım için aynı şeyi diyemiycem:) Onun iştahının kapanması lazım, bir süre kullanıpda değiştireyim iyisi mi. İştah kapatan renk hangisi acaba:)

  5. Teşekkürler kapkara. Peloşda yazmıştı, kırmızının iştah açtığını, iştah kapatan rengi öğrenince ondan da dikecem bir tane:))

  6. Hangi renk iştah kapatabilir ki?Hepsi nasıl da güzeller. Fastfood restlerde sarı rengi çabuk yensin diye kullanırlarmış,kahverenginin iş görüşmelerine giderken giyilmemesi gerektiğini de duymuştum, çalıştığım kurumda kahverengi takım elbise ile ilgili bir de genelge vardı.

  7. Özür kirizantem:( yeni gördüm soruyu:( Kahverengi güvensizlik rengi olduğundan sanırım:) Ben emekli bankacıyım, bunu bir iç genelgeye bağlamalarının sebebi de bu yüzden olsa gerek, düşünsene ilk intiba da güvensizlik veriyorsun ve malzemen para:)) bir çatlak çıkar bunu düşünen diye düşünmüş olmaları gerek boyle bir yasak getirmeleri için:) Bir de ilk iş görüşmelerinde kahverengi olumsuz etki yapıyormuş, negatifmiş diye biliyorum ama bu kadar bilgim bu konuda…

  8. özüre gerek yok fiamma, görmediğini anlamıştım zaten. Kahverengi hakkındaki bilgilerden dolayı teşekkürler, kıyafette pek kullandığım bir renk değildir zaten, isabetmiş:))* Teşekkür ederim embircim, yakında senin morla valse bol bol resim göndericem, morlu morlu:))

  9. Çok sağol güneşedoğru. Elin değmişken diğer yazılarıma bakıp yorum yapsaydın:) Ama beğenmediğin olursa çöpe at demek yok tamam mı:)))

  10. Kriizantemcim, ben bunları yeni görüyorum , ne kadar harika olmuşlar.Malzemeleri ve renkleri ne güzel bir araya getirmişsin.Çok gözalıcı olmuş

  11. Renklice çok teşekkür ederim, bende sevgilerimi gönderiyorum.Benden yüce insan, idolum benim sen beğendiysen olmuş demektir:)(gayet samimiyim). Çok teşekkür ediyorum.