32 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Onuda dikeyim, bunuda derken bir baktım mutfak kıpkırmızı oldu:)) Ama güzel oldu. Yorumlar için teşekkürler kızlar….

  2. birdost71

    merhaabaa.ben de geldim en sonunda sevgili krizantemler.ellerine sağlık kırmızılar tutmam ama çok güzel görünüyorlar.güle güle kullan.

  3. pelos

    Ellerine sağlık. cıvıl cıvıl renk katmışsın mutfağına. kırmızı iştah açıcı bir renkmiş ama dikkat:))

  4. kriizantem

    Biz zaten karı-koca çok zayıfız,iştahımız açılsa üzülmem, ama kızım için aynı şeyi diyemiycem:) Onun iştahının kapanması lazım, bir süre kullanıpda değiştireyim iyisi mi. İştah kapatan renk hangisi acaba:)

  5. kriizantem

    Teşekkürler kapkara. Peloşda yazmıştı, kırmızının iştah açtığını, iştah kapatan rengi öğrenince ondan da dikecem bir tane:))

  6. fiamma1

    Hangi renk iştah kapatabilir ki?Hepsi nasıl da güzeller. Fastfood restlerde sarı rengi çabuk yensin diye kullanırlarmış,kahverenginin iş görüşmelerine giderken giyilmemesi gerektiğini de duymuştum, çalıştığım kurumda kahverengi takım elbise ile ilgili bir de genelge vardı.

  7. fiamma1

  8. kriizantem

    özüre gerek yok fiamma, görmediğini anlamıştım zaten. Kahverengi hakkındaki bilgilerden dolayı teşekkürler, kıyafette pek kullandığım bir renk değildir zaten, isabetmiş:))* Teşekkür ederim embircim, yakında senin morla valse bol bol resim göndericem, morlu morlu:))

  9. kriizantem

    Çok sağol güneşedoğru. Elin değmişken diğer yazılarıma bakıp yorum yapsaydın:) Ama beğenmediğin olursa çöpe at demek yok tamam mı:)))

  10. Benden

    Kriizantemcim, ben bunları yeni görüyorum , ne kadar harika olmuşlar.Malzemeleri ve renkleri ne güzel bir araya getirmişsin.Çok gözalıcı olmuş

  11. kriizantem

    Renklice çok teşekkür ederim, bende sevgilerimi gönderiyorum.Benden yüce insan, idolum benim sen beğendiysen olmuş demektir:)(gayet samimiyim). Çok teşekkür ediyorum.

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum