Pazar, Aralık 4, 2016
KÜÇÜK TAKI KUTUSU

5 YORUMLAR

  1. tv de pek kayda değer bi dizi de yok,herkes nerde?yoksa box karşılaşmasını mı izliyorsunuz? :)..bizim ki deli etti beni doğru dürüst bişey de izletmiyor,sürekli box karşılaşmasını açıp duruyor..sitede de kimse yok..sıkıldım walla!!bu arada yarın öss var!!:(:(:(çok üzülüyorum walla sınava girecekler için..benim sınava girişimi hatırlıyorumda..hırrr!!ama çok komik sahnelerde oluyodu sınav salonlarında..herkesin elinde muhakkak bi erzak torbası olurdu..sanki sınava gelmiyorlar!!..sanki içerde günlerce kalacaklar!!.içinde şekeri çikolatası bisküvisi pirinci suyu selpağı vs..(bu liste uzar gider!!)sınav esnasında haşur huşur açılan çikolatalar..o sessizliği bozan ağız şapırtıları..gözetmenin ayakkabısının tıkırtıları..ayyyyyyyyyyy bunaldım walla!!…bizden geçti artık bu öss sendromu ama..yarın sınava girecek herkese burdan başarılar !!..bu arada yukarda yazdıklarımın küçük takı kutusuyla hiçbir alakası yok!!üzgünüm:(ama ona da bikaç laf etmeden çıkmıycam..benim elimdede bir kaç tane kutu var..keşke biraz daha büyük olsa bunların içine bir tane ancak sığar..(çok fazla takım varmış gibi oldu!!hepsi cıncık boncuktan arkadaşlar..yok öyle pırlanta falan..)

  2. sans bu ya son senelerde girdigim butun sınavlarda ne zaman önde otursam geveze gözetmenlere denk geldim..ne kadar sessiz konustuklarını sansalar da sınav ortamında bu mumkun degil…ben dahil bir cok kişiden beddua aldılar eminim…umarım yarın ki oss de hic kimse boyle bir durumla karsılasmaz….derdim depreşti ki gecenin bu vakti pembetilki nin yorumuna cevap yazdım…kutuya gelince,…cocuklacocuk un ellerine sağlık yine dokturmuşler

  3. takıları kutulara doldurmaya karşıyım ben.yaptığım caaaanım takıları kutulara tıkıştırıp,bozuyorlar,sonra da şusu çıktı,busu koptu diye tamire getiriyorlar.en basitinden bir kupa askılığı bulup ona asın lütfen.ben onları tıkış tıkış biryerde görünce canlıymışlar gibi üzülüyorum.

  4. sesiber e tamamen katılıyorum,takıları kutulara koymak onların bozulmasına kırılmasına sebep oluyor. kupaya asmak da cozüm olabilir ama cocuklacocuk mutlaka buna daha iyi bir çare bulacaktır