Pazartesi, Aralık 5, 2016
BU KABAKLAR,TADINDAN YENMİYOR

BU KABAKLAR,TADINDAN YENMİYOR

5
Memet Emmi ile Kızı Zeliş
Memet Emmi ile Kızı Zeliş

Kabaktan MatruşkayaRusların matruşkası olur da,bizim niye olmasın?Yalnız,bunlar su kabağından.İhtiyacınız olan,akrilik boya,vernik ve bir de fırça.Resme de meraklıysanız benim gibi,ister yüz yapın,ister kilim deseni vs.Son derece dekoratif ve otantik,sizce?

Kabaktan Matruşkaya
Kabaktan Matruşkaya

5 YORUMLAR

  1. Ben nasıl kaçır mışım bu çalışmayı, ellerine sağlık pharmacid. Allahtan yeni yorumllardan ulasabildim. kabakla ilhili degişik fikirler biz de de var ama öncelikle bir kabak bulmak gerekiyor.

  2. Kabaklar bana her zaman buram buram Anadolu kokmuştur.Sıcacık köy evleri canlanır gözümde hep.Hiç bir zaman, evimi kasvetli ya da modern eşyalarla süslemek istemedim.Nedense bana hep soğuk duygular verir öyle protokol tarzda döşenmiş evler.Yerde bakır sini üzerinde bile yemek yiyebileceğim tam bir şark evi olmalı benimkisi.Misafirim için ayrı oda olmamalı.Şimdi de yok zaten:)Benim günlük hayatta kullandığım tabak çanak ne varsa kullanabilmeli, yer sofrasında bağdaş kurup oturabilmeli benim misafirim:)Benim misafirim kendini kendi evindeymişcesine ayrıcalıklı hissedebilmeli:)