Kullanılmayan çarşaftan bebek kundağı

-

Kullanılmayan çarşaftan bebek battaniyesi yaptım .

Belki buraya eklenemeyecek kadar basit bir iş ama genede paylaşmak istedim.Artık lastikli çarşaf kullanıldığından nevresim takımlarının alt çarşafları hep kullanılmadan kalıyor.Benim torunun doğumu öncesi evde bulunan kışlık pazen nevresim takımının alt çarşafını bebek kundağı yaptım. Kundak derken eski kundaklar gibi değil.Yani bi nevi ince battaniye gibi diyorum.Çok kullanışlı oldu. Şimdi torun biraz büyüdü alt açma örtüsü olarak kullanıyoruz.Gelelim yapımına : 2 ye kestim. 2 parçayı ayrı ayrı 2 ye katladım diktim .Kenarlarına da tığ ile basit bir oya döndüm..Aslında daha bir kaç bişey işlerdim ama benim kız pek sevmiyor nakış falan . Böyle sade olsun dedi.Kullanışlı da oldu. Resimler kullanılmış halinin olduğu için biraz soluk haliyle.Böyle basit ama kullanışlı işler yapmayı seviyorum ben genelde.

5 yorum gelmiş

  1. amatorhobiler

    teşekkür ederim yorumunuz için. gerçi kocaman oldu torun ama hala kullanıyoruz inanırmısınız ? 7 aydır elimizden düşmedi desem yeridir.

  2. asenayagmur

    Çok güzel fikir.Benim de kullanmadığım pazen nevresim vardı,böyle değerlendirebilirim.Ellerinize sağlık,sıcacık kullanıyordur bebiş:)

  3. amatorhobiler

    teşekkürler zelihaemir .asenayagmur mutlaka tavsiye ederim çok kullanışlı oluyor. çünkü penye battaniyelerden büyük yünlü battaniyelerden biraz küçük tam kullanışlı ebatta oluyor.hatta yapacağın bebek kız ise biraz aplike vs katabilirsin işin içine. çok hoş olur. benim torunlar erkek oldupu için süsleme fikirleri hep içimde ukde kalıyor :)

Bir Cevap Yazın

10marifetli Instagram konukları: ilknurturan

| | 0 Yorum

Tığ işi battaniye modellerini seviyoruz

| | 0 Yorum

Üç renkli tığ işi battaniye

| | 9 Yorum

Motifli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Motif motif battaniye

| | 1 Yorum

El örgüsü battaniye modeli

| | 1 Yorum

Kedili battaniye modeli

| | 0 Yorum

Renkli diz battaniyesi

| | 0 Yorum

Pembe mor tonlarında kedili battaniye

| | 0 Yorum

Kedicikli örgü battaniye

| | 0 Yorum

Kedi motifli battaniye

| | 3 Yorum

Kedi motifli örgü battaniye

| | 3 Yorum

Artık yünlerden battaniye örgüsü

| | 1 Yorum