Kum boncuklu “10 marifet” kutusu

-
Çocukla  Çocuk
Çocukla Çocuk

Yarışma olunca heyecanlanıyoruz tabi ama önemli olan katılmak. İşte bu da bizim projemiz ;”Kum boncuklu 10 marifet kutusu”. Ahşap kutuyu boyadıktan sonra kum boncuklarla süsledik ve 10 marifet yazdık. Bu aynı zamanda Çocukla Çocuk olarak yaptığımız 100. proje. 10 marifet.org hakkında yazdıklarımız ve detaylar burada.

14 yorum gelmiş

  1. shane

    hem çalışmanız hem de 10marifet hakkında sitenizde paylaştığınız yorumlarınız için teşekkürler. üstelik 100. işinize denk gelmiş, ne güzel! elinize sağlık.

  2. kondor

    HAKKATTEN YA İNSAN DALYAYA DERMİ BÖYLESİ TESADÜFLE AMA KUTUDA KUTU OLMUŞ HANİ YA BU OYLAMA İŞİ ZANNETTİĞİMDEN ZOR OLACAK GALİBA..OF YA HERKEZ GÜZEL ŞEYLER GÖNDERMESİN AMA YA

  3. sefa97

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık…hemde mavi yapmışsınız, bayıldım…!nice 100. çalışmalarınız olur inş.herkes yollasın çalışmalarını, ben ondan sonra TUTTUM diyeceğim.

  4. saatoniki

    ben de içimden diyodum ki “kimse yarışmaya katılmayacak galiba….” ..gerçi sesiber yaptım demişti çalışmasını ama o da yollamadı..:) çocuklaçocuk cesaretle yollamış..kutu harika olmuş..tutyorum efendim..ben akşam bitirdim çalışmamı..ama yollayacak cesaret yoktu..:) çocuklaçocuktan cesaret alıp az sonra yolayayım bari..

  5. Gamy

    elinize yüreğinize sağlık, ne mutlu ne güzel denk düşmüş, nice dalyalara :)Kum boncukları kullanım şekliniz çok güzel, deniz gibi olmuş, su gibi olmuş…allaamm ben napıcam, ben pek beğendim bunu da…maviş maviş :)

  6. kondor

    Aslında kendimce 1 adaya oy vermeye karar vermişti ama yok dayanamıyorum bu kutunun mavisi acayip çekici tuttum yahu

  7. gelincikler

    renk bir harika şı kış günlerinde denizin serinliğini huzuru geliyor aklıma boncukla yazı yazmak ii fikir ellerinize sağlık…

  8. kolsen

    Buda ikinci gördüğüm eser buda güzel sade ama bir o kadarda göz doldurucu.Oylamak zannettiğimden zor olacak anlaşılan.

Bir Cevap Yazın