Kum boncuktan harika çiçekler

-

Kum boncuk
Benim ilk paylaşımım olacak 10marifet’te, el sanatları konusunda internet camiasına ilk atılımım yeni başlıyor, inşallah hayırlı olur :) Bu paylaşımımla deneme de yapıyorum nasıl olduğunu öğrenmek maksatlı, hem de kum boncuklarla yaptığım bu çalışmaları sizlerle paylaşmak istiyorum:) Blogum.

Kum boncuk

Kum boncuk

18 yorum gelmiş

  1. Ne kadar çok emek ve göznuru var bu işlerde!
    Öncelikle sabrınız ve bunca emek için tebrik ederim.
    Göznuru ve emekle ortaya çıkan eserler beğenilmez mi hiç? Çok beğendim :) Ellerinize sağlık…..

    Sevgiler

  2. duygun

    anam nasılda zordur bunları yapmak ve ne kadar emek.. özellikle çelenke ba-yıl-dım! ellerinieze emeğinize sağlık..

  3. ssserpil

    kum boncugu takılarda kullanmıştım ama ne yalan söyleyım hep de ımrenerek bakmıştım bu tarz calısmalara…cok cok guzellerr ellerınıze saglık…blogunuzda da yapılışı yok eger yayınlarsanız cok sevınırım nasıl yapıldıgını ögrenmek ısterım….

  4. tasarimyolcusu

    krem rengi gül ve farklı bir çiçek çalışması yapıyorum onları aşamalı olarak fotoğrafını çekiyorum yükleyecem bir kaç güne …zaten çoğu aynı mantıkta gidiyor ama çooooookk sabır istiyor bide boyun ağrısı için masaj :)

  5. merhaba bu boncuklardan yani hapishane işi tabir edilen tanmamen boncukla örülmüş değişik yaratıcı model çanyta cüzdan süs eşşyası takı anahtarlık kuş vs yapan satan elinde olan varsa ben alıyorum. onaysaday@gmail.com a fiyat ve resimlerini atabilirsiniz.
    teşekkürler

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
tasarimyolcusu

el sanatları öğretmenliği mezunuyum ,halkeğitimde öğretmenlik yapıyorum. el sanatları benim hayat felsefem...Her yeni ürünüme kendimden bir parça katıyorum, kendimi buluyorum.....:)her şeyi denemek istiyorum biraz fazla doyumsuzum bu merkımla nasıl başedecem ne olcak bilmiyorum :)hayırlısı diyorum :))