Kumandalık Dikmek İsteyenlere

-

Kumandalık dikmek isteyenlere bu kır evi tadındaki fikir özgün gelebilir. Dikmek isteyenler için burada tarifi var.

11 yorum gelmiş

  1. benim aklıma neden gelmemiş hayret doğrusu..koltuğumun kenarına yapayım benzer bi icat..gasteler, kumandalar, kuruyemişler ve diğer zımbırtılara ulaşmak için kısayol tuşu oluşturayım..

  2. <blockquote>saatoniki diyor ki;benim aklıma neden gelmemiş hayret doğrusu..koltuğumun kenarına yapayım benzer bi icat..</blockquote>aman, sen poponu yerden kaldırma… zayfılarsın, sırmaların dökülür filan:) neme lazım!KOCAN BEĞENMEEEEEEEEEEZ SONRA!

  3. Chat Noir 1

    enteresan fikir bende geçen gün bir atkıda fermuarlı cepler görmüştüm.bu alanları değerlendirmek lazım gerçekten.

  4. anonim-106441

    Bak bak atışmalar bak yerim kız sizi :) Saatoniki atla gel spora bak Sefamız ne demiş :) Ya şaka bir yana arkadaşlar delireceğim evlenince kilo alırsın derler di; hala aynı kilodayım 49. Balık yağı vs hayır etmedi ne yapsam ki cidden şurup dışında tavsiyeniz var mı? Ömer 103 kilo ben 49 valla kızı gibi duruyorum canlı canlı görseniz :)

  5. boşver eda;kızı gibi dur:) ayyyyyyyyyyy ne güzel…!sen ne düşünüyorsun:)ömer düşünsün… he he…!

  6. valla ya herkes zayiflamak icin ugrasiyor yahu..Bende 49 kiloyum hamile kalmadan once kilo almak icin ugrasirdim..dogumdan sonra 49 da kalabilmek icin ugrasiyorum simdi..sen iyisi bir bebek dusun bak nasil kilo aliyorsun;) baskulun 70i gosterdigi gunleri bilirim iyy:(

  7. anonim-106441

    hahah süpersiniz ya ama öyle olmuyor kızlar ya sıkıldım artık yaş 30 dal gibi sevimsiz duruyor. Şu tv olayında çok güzeldi ama iri çıkmıştım hahah.Bu arada yine <strong>Show Max</strong>’den davet aldım, birde <strong>Berna Laçin Kadın Olmak’dan</strong> yorum yazmışlar bloguma ikisine de ok dedim ama erteleyeceğim biraz üst üste kanal kanal Safiye Soyman’a dönmeyeyim dedim :) Öperim sizleri

  8. safiye soyman olmak kolay mı öyle? önce fil gibi olmalı, ardından denizden çıkarken 10 cm de boğulmayı becermeli :)

  9. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Hehehe orlon -yada horlon ne zımbırtıysa adı- la örmüştüm ben bunu :) Kaybolmuyor şimdi evdeki kumandalar :)

Bir Cevap Yazın