Pazar, Aralık 4, 2016

43 YORUMLAR

  1. misafirliğe güzel. masa örtusuyle aynı renk tonları şık olur bence. yapmayı duşunuyorum oda yaz geleli tembelleştim bişey yapmak istemiyorum. kışın daha çok şey yapabiliyorum.

  2. alya nurten torum diyor ki;ben de pembe dikmiştim.kullanışsız geldi geri götürdüm

    diktim diyon geri götürdüm diyon bi yerden almışta geri vermişsin gibi oldu

  3. kız vaveyla niye alındın ben sana şettirmedim yanlış anlaşılmasın diye dedim senin demek istediğini de anladım, laf iğneleme kız çok bilmiş diye:D aaaaaaa aaaaaaaaaaa :D benim kız hala izmittemi

  4. xvaveylax diyor ki;alyacım diğerinide kaldır istersen sonra prensipsiz olma :))

    Bu şaka(!) üzerine açıklama yapmasaydm da alya gelip sen kimsin de benm prensplerimle ilgli yorum yapıyosn deseydi napcaktın vaveyla. Yanlş anlaşılmmk için açklma yaptım hatta çok ciddi olmasın diye ortalığı karıştrmaaaa yazdm ama sen üzerne alndın.İlgnç yani

  5. ayyy herzamnaki gibi yine siz haklısınız oldumu. benim şakalarım cidiye alınıyor sizin gayet cidiler şaka oluyor .haklısınız ben sizi anlamıyorum. o yuzdende bundan sonra size tek kelimeme etmem tşkler iyi gunler.

  6. üzülme ablacım burda kimsenin yaşı yaşantısı iyiligi güzelligi ruh hali görünmedigi için yanlış anlaşılmalar oluyo sevene can feda sevmeyene elveda diyelim bitisn bu konu.

  7. çok güzeller = )Geçen gün ben de eklemiştim böyle bir çalışma amakaşıklık zannederek ekliyordum kii, ekmeklik olduğunun farkına vardım..Kaşıklık olarak da muhteşem olur bence..Buradan bakabilirsiniz.. , )

  8. haklısın mavişim. k.k silgi gördum oda çok hoş öyle duşunmekle haklısın çunku içine kaşık koymuşlar belki o kaşıklıktır bunlarıda ekmek sepeti yaparız takım olurlar:))

  9. gonuldenele çok güzel çok beğendimhatta bunca zaman geçmiş tuttum bide. hele önluğu. kötu bir alışkanlık ama mutfak önluğu çok kulanamıyorum aklıma gelmiyor alışkanlık yapmamaışım tepki toplamam umarım. böyle bişey kulanırım. ne tur kumaşlar kulandınız.?

  10. :)) teşekkür ederim.Önlük kullanma alışkanlığım benimde yok ama böyle cici bici dikmeyi ve asmayı seviyorum bende.Kumaş olarak eğer günlük kullanılacaksa panama kumaşları var.su geçirmeyen,şık desenleri var onu öneririm.Ama görsellik daha ağır basacaksa yumuşak,sentetik karışımı hoş desenli kumaşlar tercih ediyorum Leke tutmaması açısından.

  11. nerde ne eklersem kırmızı varsa atlamıyorum. ve inan yazı eklerken kırmızı ne görsem aklıma sen geliyorsun:)kırmızılar sana:))