Kurdel Nakışı Magnetlerimm:)

-

Evde kalan kurdelelerden, kalan kumaşlara yapıp, kartona yapıştırdım.Araya da elyaf doldurup çerçevelettim…10 tane oldular :))) bir kısmını magnet yaptım, birazını alt alta seri bağlayacağım :) 1-2 ay geçincede arkadaşlarıma falan içimden geldikçe hediye edeceğim…Sizde sever misiniz durup dururken birşeyler hediye etmeyi :) ben çok mutlu olurum…hediye almaktan çok vermeyi seviyorum.Hepsi içeride ve blogumda…

5
5

2
2
2
2
1
1

36 yorum gelmiş

  1. ozgeozgeozge

    Teşekkür ederim arkadaşlar :) 1 tanesi hariç, valla hala veremedim kimseye daha :) ama dağıtıcam,hatıra olsun,kararlıyım :) Tabi olabilriz bizimgibiler, gel buyur evime al götür birini :) çok sevinirim :)

  2. sevimli hayat

    hepside bir harika ellerinze emeğinize sağlık bir arkadaşmıyız birini bana hediye etseniz:)))))))))))))))))))))))))çok maharetlisiniz maaşallah

  3. ozgeozgeozge

    sağolun arkadaşlar…teşekkür ederim…Kizantem, gönüldenele gelene kadar bitmezse :) onun işi başından aşkın,blogunda gördüm 10 çeşit kumaş almıştı belki, ohooooo….çok işi var çoookkk…

  4. SEMYIL

    çok çok güzel olmuşlar. güle güle kullansın bunlara sahip olacak şanslılar da :)))yalnız ben bir şeye takıldım….magnet denilince benim aklıma minik, mıknatıslı buzdolabısüsleri geliyor .blogunuz da gördüm 10×10 cm ebatlarında diyorsunuzbunların mıknatısları özel mi? bildiğimiz o küçük mıknatıslarbunları taşıyormu ??kusura bakmayın ne olur benim böyle şeyler kafama takılır da :((

  5. kriizantem

    özge gönüldenele şimşek gibi kadın, kumaşları diker bitirir de size bile gelir:) Fikriye duy sesimiiii:) Biran önce gitmen lazım özgeye, magnetler bitmeden….

  6. ozgeozgeozge

    semyılcım dün cevap vermemişim yeni farkettim kusura bakma..Koçtaştan yada praktikerden yumuşak kesilebilir bir tarafı bantlı magnetlerden almıştım bi zaman..onlardan 2cmlik şeritlerden 2 yere yapıştırdım..çok zayıf bi mıknatıs ama yükü ağır değil diye rahatça tutuyor…çerçeve plastikten olduğu için hafif herhalde…

  7. SEMYIL

    açıklaman için teşekkürler 3xozge :))) (ismini kısalttım kızmamışsındır inşallah ) :))evet çerçeveler plastik olunca hafif olmuştur.tekrar ellerine sağlık:)

  8. gonuldenele

    :))Bende diyorum kulaklarım niye çınlıyooo..Özgecim kumaş yığınını epeyce erittim.Bayram ertesi buradaki blogcu arkadaşlarla buluşmayı planlıyoruz haber veririm sanada.Emelcim canım Özgeninkiler bitsede ben sana yaparım tatlım üzülme sen..öpüyorum herikinizideee..

  9. ozgeozgeozge

    sağolun arkadaşlar…fikriyecim bayramdan bir hafta sonra olsun nolur, cuma gidiyoruz öbür h.sonu pazar falan döneceğiz eşimin memleketinden(muş) kumaşlardan neler çıktı çatlıyom meraktan, krizantem mailime adresini yollada ben birini yolluyim sana şekerim :)) ozge_akaydin@hotmail.com semyıl ismimi istediğin gibi kullanabilirsin :)

  10. gonuldenele

    Canımm bende Bayramda yokum zaten.Merak etme herkese uyacak bir gün ayarlarız canım:))sevgilerr kocamann.Bloglara girilmiyor şimdiden hepinize iyi bayramlar diliyorum buradan.sevgilerrrr

Bir Cevap Yazın