Perşembe, Aralık 8, 2016
KURDELE NAKIŞLI HAVLU MODELLERİ

KURDELE NAKIŞLI HAVLU MODELLERİ

8

kurdele nakışlı havlu modeli.bu modelleri ve daha fazlasını ….modelin tamamı organze kurdeleden yapılmış.organze kurdele diğer kurdelelere göre daha kullanışlı ve zarif. çiçek ve yapraklarda düğümlü batımlı tekniği kullanılmış.düz batım tekniği fazla kullanışlı ve sağlam olmadığından düğümlüsü daha sağlam.sarılarda da tohum işi tekniği kullanılmış.pullarda işe ayrı bir hava katmış.

organze kurdelenin çok ayrı bir havası var.aypılan tüm işleri zarif gösteriyor.ve diğer kurdelelerden daha parlak.ilk resimdeki bu model de çok beğendiğim modellerden bir tanesi.kahverengi ve bej renklerinde majestik kurdele ile sepet yapılmış.çiçeklerin yapımında ise her türlü kurdele çeşidi kullanılmış.karanfil kurdelesi,majestik ve organze kurdelaları kullanılmış.yapraklarda düğümlü batım tekniği ile yapılmış .bu birbirinden güzel havlu modelleri kursumuzun yıl sonu sergisinden.bu modelleri kurdele nakışı hocamız ŞENNUR HOCANIN öğrencileri yaptı.hepsinin eline sağlık.

8 YORUMLAR

  1. Yapanların ellerine ,bizimle paylaştığın için seninde yüreğine sağlık canım.Çok hoş işlemeler.Sepeti bende çok beğendim:))

  2. Oy oy oy süper olmuşlar elinize sağlık.Benim böyle havlum olsa mümkün değil kullanamam süs niyetine dururlar heralde.sibelmerve