Laptopa Yastık

-
Laptoplara Yastık
Laptoplara Yastık

Kışın laptopu kucağımıza alıp çalışmak güzeldir. Sıcaklık yayar. Isınırız. Fakat bu güzellik yazın işkenceye dönüşebilir zaman zaman. İşte bu durumdan müzdarip olan bir kişi burada bu yastıkları tanıtmış. Dikişte usta olanlar için yapılması çok olay olan bu yastıkların en çok bu modelini beğendim ben. Diğer modelleri ise;

Düğmeli
Düğmeli
Pofuduk
Pofuduk

37 yorum gelmiş

  1. erenur

    gerçekten çok güzel bir fikir. masa başında oturmayı aslında hiç sevmem ama laptopu kucağıma alamadığım için mecbur masa başındayım. bu çok iy olur..

  2. embir

    Fikir marifetçilerin çok işine yarayacak. Geçen gün onca yorumu okuycam derken laptopun sıcağı da eklenince ateş topuna dönmüştüm :))Sanırım Eda’nın sitesinde görmüştüm bir tepsinin altına yastık dikilmişti. Laptop tepsi de duruyor, minder ısıyı geçirmiyor ve yumuşak olduğu için canınızda yanmıyor.

  3. Sibella

    Ben de İkeadan bunu almıştım geçen sene ve sürekli kullanıyorum. Bir de embirin dediği gibi bir çok yerde satılan kucakta ya da yatakta kahvaltı ve yemek için yapılan altına yastık monte edilmiş üstü düz tepsiler var, onlar da çok kullanışlı oluyor. Ben hayatta masada kullanamam laptopumu sürekli bu şekilde kucakta, malum saatler sürdüğü için..:))

  4. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Aaaa seninki çok süper Sibel ablacımmm… Biz de iş yerinde şey yapıyorduk sürekli masanın üzerinde açık ısınıyor falan yazın diye altına ince çıtalar koyuyorduk. Çerçeve gibi.Fakat kucağa alıp çalışmak cidden işkenceydi. Bir de ben kucağıma alıp çalışamıyorum :D Herkes gider mersine ben giderim tersine hesabı :D

  5. nokturn

    laptopum olmadığından sohbete katılamıyorum bile:((ühü ühü…hadi gülümse sıkıyosa…hihihi:=)))))kahkaha bilem atarım valla

  6. guccukturba

    Arkadaşlar yastıklar çok hoş ama lütfen laptoplarınızı koltuğun yatağın yada direk yastık gibi eşyaların üzerine koyarak kullanmayın.Sizi rahatsız eden o yüksek ısının laptopunuza zarar verebileceğini,kumaş elyaf,silikon gibi malzemelerinse ısı muhafaza özelliğinin ne kadar fazla olduğunu söylememe gerek yok sanırım.Laptopunuzu masada kulanmak istemiyorsanız yukarda bahsedilen Tepsi yöntemi gibi, yüksekliği ve yumuşaklığı bir yastıkla sağlayıp üzerine ısıyı çabuk dağıtan bir parça daha konmalı, mesela tepsi.Ama tepsi kesinlikle plastik olmamalı.( Hazır satılan ürünlerin görünüşü sizi aldatmasın,sıradan plasitk değil ısı tutmayan malzemelerdir.) Ki laptopunuz zarar görmesin.Laptop standları çok pahalı.Ve adı üzerinde dizüstü.İllaki böylebir yastık kendim yapacağım diyorsanız tepsi yöntemi dışındaki yastık kullanımları çok sakıncalı yanlızca ilk resimdeki yastık Bilgisayar yüzeyine gelen silindirler daha ince olacak şekilde yapılırsa kullanılabilir duruyor.Resimlerin alındığı sitedeki diğer yastıklarında (yazın serin tutan yorganlar gibi) özel dolgu malzemeleri ve kumaşlarla yapıldığını tahmin ediyorum.Dolgu malzemesi olarak ucuz bir malzeme şu an aklıma gelmiyor ancak yüz kumaşı olarak eskimiş ütü tahtalarına falan kullanılan yanmaz kumaşlar tercih edilebilir.

  7. guccukturba

    Çok konuştum biliyorum ama.Bir yöntemde bakır gibi malzemelerden yapılmış derinliği az tel sepetler kullanmak.Tel sepet alınır,yastık sepetin ağız kısmına gelecek şekilde tutturulur (sepetin içi boş kalmalı). Sepetin alt yüzeyine laptop konur.Hem laptopunuzun ısınma problemi ve güç tüketimi ciddi şekilde azalır hemde siz rahat edersiniz.Tel sepetleriyse bir milyonculardan rahatlıkla bulabilirsiniz.Dikkat etmeniz gerekn tek şey sepetin tellerinin çizilmeye neden olmayacak türden olması :)

  8. nalana

    guccukturbacığım yararlı açıklamalarınna teşekkürler.haklısın,ama kafama takıldı

    bakır gibi malzemelerden yapılmış derinliği az tel sepetler kullanmak.

    bakır çok çabuk ısınır ve iltkenliği yüksektir. o halde uygun mudur?

  9. asyayaren

    bende çok istiyorum laptop :(( evdeki pc kızımın odasında olduğu için o uyuduktan sonra pc başına geçemiyrumyatak odama taşımak istiyorum odam çok küçük şu an bir masa sığmaaz mümkün değil yok yok alacam ben bi labtop

  10. asyayaren

    sanırım laptopu olanlar dizlerine koyduğu için sıcaktan bacakları yandığı için yastık arayışı içindeler benim varya benim bir laptopum olsun inadına inadına dizimde yazacam bi kerede şikayet etmeyeceğim yaw.)))))

  11. saatoniki

    aramızda bir takım fakirlerin dolaştığı anlaşılıyor..:) ..sebastiyan ! fakirlere müştemilatın yolunu göster evladım..

  12. guccukturba

    nalana, zaten amaç ısı iletkenliği yüksek malzemeler kullanmak, böylece hava ile temasında ısındığı kadar hızlı soğur.Aksi takdirde ısı iletkenliği düşükse ısınır ısınır ısınır ama soğumaz :) Zaten bilgisayar için kullanılan pek çok soğutucu donanımda (ekran kartı fanları yada bazı fansız soğutucu ızgaralar işlemci fanlarının ızgaraları) bakırdır. Aslında fan ızgaralarında ısı iletkenliği daha yüksek metaller yada bakır alaşımları kullanılıyor.Bakır sepet hem ucuz hemde kolay bulabileceğiniz bi materyal olduğundan özellikle onu söyledim ısı iletkenliği daha yüksek malzemeler biraz pahalıya patlayabilir ve bulunması zordur :) Bu kadar ahkam kestim ama benim de laptopum yok :))))))))))

  13. saatoniki

    sayın nokturn kave falı bakıyodum 3 vakte kadar yolunuz var.. (cidden bak) hem de sevdiğin sevildiğin bi dosta..kave bahane de bu durugörü olayına da daldım ya pes diyom kendime..

  14. nalana

    sağol güccükturba ,çok yararlı oldu .inşaallah hepinize gıcır birer laptop hediye gelir.bana da tabi benim neyim eksik,allah size verirken bana da verasin diimi ama

  15. asyayaren

    evet yaa kafayı bozdım nalana akşam kanalın birinde satışı vardı hemde 700 ytl yaa bittim ya bittim sorma bende istiyoooooom br tane labtop birde şölleee hakikisinden fotoğraf makinası amin amin amin :))

  16. saatoniki

    sayın sesiber , yakın zamanda üzerinize tavuk-köfte kokusu sinmiş.sanırsam mangal olayına girmişiniz.ancak bööle tuhaf şeyler de görüyom..gördüğümü yazsaaaam baya saçma olacak. hastanede mangal yapılacaana kendimi bi inandırsam gördüklerime de inanacam.ilginç tabii..sayın nokturn , işle ilgili olay size düğüm atmış..çözüm de siz de dolayısıyla..bi ara kendinize olan güveninizi yitirmişsiniz..onu arayın köşe bucak, bulursanız iice sarılıp özlem giderdikten sonra sağlam bi odaya filan kitleyin de bi daha kaybolmasın..zira iş olayı aşikare olarak özgüvenin ipine bağlı..o kadar diyim yane..

  17. sesiber

    bu dediğin 2 gün üstüste oldu doğrudur 12cim.hastanede mangal olayına şaşırmadım, ortam müsait bence, hatta atlasaydın olaya.

  18. saatoniki

    e hastanede niçün mangal yapıyonuz..? hasta olan vaar usta olan vaar..ben bu durumu uyanık rüya mı görüyom acaba diye yorumlamıştım :)

  19. nokturn

    zira iş olayı aşikare olarak özgüvenin ipine bağlı..o kadar diyim yane..

    keşke keşkeeee!…falınız doğru ise sayın oniki,bahsi geçen muhterem ile el ele kol kola nice “garanti” (ilgili mevkiide tanıdıklarım var hesabı)görüşmeler gördük…e cv’de fena diill….o vakit;telvelerin aralarına gizlenmiş başka bişiiler olmalı…diğer teşebbüsleri yazmıyorum artık…düşünün yaneee:)

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum