Çarşamba, Aralık 7, 2016

40 YORUMLAR

  1. bende aşağı yukarı bu şekilde katlıyorum.ama bu kadardüzgün olmuyordu. embircim sağol.diğer düz çarşaf,pike gibi şeyleride katlamada kendime göre bir yöntem geliştirdim. yalnız bu yontemi benim gibi2.-3. katta oturanlar yapabilir.bu tarz büyük ebatlı çarşaf veya masa örtülerini pencereveya balkondan aşağıya sarkıtıp katlıyorum. çok düzgün vetek başıma katlamış oluyorum.nasıl ama :)

  2. Şemyıl ablacım ben de kujumu karşıma alıp katlıyorum. O şekilde de güzel oluyor :)) her eve bir kuju kampanyası başlatacağım :))

  3. aman oda nazarı oluversin :)bendeki hiçbirini yapamıyo:)))sen evdesin galiba bugün buraya gelebildiğine göre bir tek benmi çalışıyorum yoksa yaw:)))

  4. 29 Ekim resmi tatildir benim bildiğim işyerlerininde bugün tatil olması gerekir canım. Ara da ağlıyorum sonra gülüyorum aman nasıl bir gündür nasıl bir ruh halidir anlamadım. Atamla ilgili çalışmaları izliyorum gözlerim doluyor. Buraya bakıyorum gülüyorum. Ev acayip dağınık kışlıklarımın yarısını çıkarttım daha bitiremedim. Bende de maşallah amma da giysi varmış. Bakınca göremiyorumda toplarken canıma okuyorlar :))

  5. yok nerdeeee o resmi tatiller bana vurmuyo ne hikmetse…evet kışlıklar yazlıklar çıkınca öyle oluyor.kolay gelsin sana canım

  6. bak şimdi benim mesai bitmek üzere ben çıkıyorum embir evde çalışmaya sende kalk pcden odalara başla dediğim anda sende çık emi.yoksa ben akşam bu kırmzıları görüpte bu kadar gevezeliği bizim ettiğimizi görünce deli olacakları tahmin edemiyorum :))))

  7. embir ve asyanın çenesi baya düşmüş.yorumlara baktım da ev işleri bitmiştir ve asyacığım da evine dönmüştür sanırım :)))

  8. ben dışarı çıktım, eve geldim yemeğimi yedim. Dışardan yeni dergiler aldım şimdi onları okuyacağım. Yai bir süre daha sesim çıkmaz. Birisi ev işi mi dedi :)))

  9. he he bende çoktaaaan geldim bilem :))) evde ders taarruzum yemeğim çamaşırım bulaşığım bitti birde pcye program kurmak için oturdum :))ne çok çenemiz düşmüş demi:))

  10. geçen gün lastik çarşaf katlarken aklıma bu yazı geldi ama bilgisayara uzaktım neyse benzer bir katlama ile olayı hallettim:)