Lastik Çarşaf Katlama

-
Bu çarşaf nasıl düzgün katlanır?
Bu çarşaf nasıl düzgün katlanır?

Lastikli çarşaflarını düzgün katlamak isteyenleri böyle alayım.

işte böyle
işte böyle

40 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    bende aşağı yukarı bu şekilde katlıyorum.ama bu kadardüzgün olmuyordu. embircim sağol.diğer düz çarşaf,pike gibi şeyleride katlamada kendime göre bir yöntem geliştirdim. yalnız bu yontemi benim gibi2.-3. katta oturanlar yapabilir.bu tarz büyük ebatlı çarşaf veya masa örtülerini pencereveya balkondan aşağıya sarkıtıp katlıyorum. çok düzgün vetek başıma katlamış oluyorum.nasıl ama :)

  2. embir

    Şemyıl ablacım ben de kujumu karşıma alıp katlıyorum. O şekilde de güzel oluyor :)) her eve bir kuju kampanyası başlatacağım :))

  3. embir

    :)) ilahi asyacım. Bendeki model bir tek ütü yapamıyor. Onun dışında her iş için kullanabilir :))

  4. asyayaren

    aman oda nazarı oluversin :)bendeki hiçbirini yapamıyo:)))sen evdesin galiba bugün buraya gelebildiğine göre bir tek benmi çalışıyorum yoksa yaw:)))

  5. embir

    29 Ekim resmi tatildir benim bildiğim işyerlerininde bugün tatil olması gerekir canım. Ara da ağlıyorum sonra gülüyorum aman nasıl bir gündür nasıl bir ruh halidir anlamadım. Atamla ilgili çalışmaları izliyorum gözlerim doluyor. Buraya bakıyorum gülüyorum. Ev acayip dağınık kışlıklarımın yarısını çıkarttım daha bitiremedim. Bende de maşallah amma da giysi varmış. Bakınca göremiyorumda toplarken canıma okuyorlar :))

  6. asyayaren

    yok nerdeeee o resmi tatiller bana vurmuyo ne hikmetse…evet kışlıklar yazlıklar çıkınca öyle oluyor.kolay gelsin sana canım

  7. asyayaren

    bak şimdi benim mesai bitmek üzere ben çıkıyorum embir evde çalışmaya sende kalk pcden odalara başla dediğim anda sende çık emi.yoksa ben akşam bu kırmzıları görüpte bu kadar gevezeliği bizim ettiğimizi görünce deli olacakları tahmin edemiyorum :))))

  8. yildiz32

    embir ve asyanın çenesi baya düşmüş.yorumlara baktım da ev işleri bitmiştir ve asyacığım da evine dönmüştür sanırım :)))

  9. embir

    ben dışarı çıktım, eve geldim yemeğimi yedim. Dışardan yeni dergiler aldım şimdi onları okuyacağım. Yai bir süre daha sesim çıkmaz. Birisi ev işi mi dedi :)))

  10. yildiz32

    embirrr yardım ister misin?hazır sitede tişört katlama tekniği de öğretilmişken uygulayalım sana yardım ederim.

  11. asyayaren

    he he bende çoktaaaan geldim bilem :))) evde ders taarruzum yemeğim çamaşırım bulaşığım bitti birde pcye program kurmak için oturdum :))ne çok çenemiz düşmüş demi:))

  12. embir

    bugün az yorum yazılmış. Bu durumda çene çalacak birisini bulmalıyım. Gönüllü olan var mı? :)))

  13. embir

    geçen gün lastik çarşaf katlarken aklıma bu yazı geldi ama bilgisayara uzaktım neyse benzer bir katlama ile olayı hallettim:)

Bir Cevap Yazın

embir

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum