lastikli kravat:))

-

kendine özen gösteren küçük beyler için kullanımı pratik kravat modeli,yapılışıburada

20 yorum gelmiş

  1. nalana

    mavişim sen dünyada yokken,muhtemelen (arkadaşım Saimenin dediği gibi) anam gıziken (annen kız iken)ben orta mektep talebesiiken bir gün bir arkadaş bağı lastik,kendisi naylon kumaştan -siz o naylon kumaşları da bilmezsiniz ki:)-böyle bir gravatla geldi.O vakitler Türk Dil Kurumu henüz gravatı kravat olarak kayda geçirmemişti.Akşama kadar gelen çekti,giden asıldı…gravat bir nyana lastik bir yana gitti.Haaa unutmadan söyleyeyim.Okullar da sabahtan akşamakadardı.

  2. nalana

    okuyan diyor ki;sene 1988 ben orta 1’de iken de lastikli kravat takıyorduk:)))

    heeee akranmışız desene şaka şakaben 68de öğretmen okulundaydım.Demek ki ilk 67 de görmüşüm.O kadar edebiyat parçaladım “okuyan”dan başka okuyan olmamış.sağol okuyanım.gidip çift giden yorumumu sileyimbari baksana mavibile okumamış neden bir yorumu fazla olsunsilcemm

  3. mavisofra

    ah nalan ablam ben seni gibi edebiyet parçalayamıyorum okudum okudumda diycek bişey bulaadım:D:D anam kız iken bile görmemiştir ben görmediysem:))))))))))))))

  4. mavisofra

    nalan ablacım ve okuyancım bezen öyle kaşla göz arası pcye geliyorum ki gelmiycem pc beni esir alamıycak diyorum kendimi burda buluyorum ve anlık çıkıyorum bazen çünkü durmuyo bu yaramazlar hal böyle olunca ben ilk defa gördügüm için diycek bişey bulamadım . ve ben yeni gördügüm için lastikli kravat ‘ben yeni gördüm’ yazdım çıktım..sizde özür dilerimmm..sonrada gelip resmini ekledim oglumun

  5. nalana

    sizde özür dilerimmm..sonrada gelip resmini ekledim oglumun

    aşkolsun mavisıofram,eski biranı idi.Okuyanın ki de eski ama benimki kadar değil:)Ayrıca herkes herşeyi görmek zorunda değil.Ben bazen burayı arşivimde tutabilmek için kullanıyorun.Beğendiğim yapmayı düşündüklerimi paylaşıyorum otomatik olarak arşivimde oluyorlar.Borayı da çok tatlı buldum.Maşaallah.Ablasıyla tanışmıştık ama Borayı ilk görüşüm..Nasıl da güzel gülüyor.

  6. okuyan

    sevgili nalana bizim kadar eski kimse yok burada anlaşılan:))))mavisofracım oğluşun çok tatlı… Allah (c.c.) bağışlasın…dişleri de pek güzel:))))

  7. BynFavori42

    okuyanım nalan ablam senden eski sanırım:)) nalan abla ya ‘anam gıziken’ dedin de bizim ebeveynler de hikaye anlatacaklarında ‘evel evel iken, develer tellal iken, sinekler berber iken, ben anamın beşiğini tıngıır mıngıır sallar iken’ diye başlarlardı:))))))

Bir Cevap Yazın