LÜTFEN BENDEN KİTAP İSTEMEYİN!

-
kitabıma dokunma!
kitabıma dokunma!

Kitaplarım benim en değerli eşyalarım arasında. Oldum olası kitapları hoyratca kullananlara uyuz olurum. Arkadaşlarım benden kitap almaya kalktıklarında, utanmazsam kitap okuma kullanma kılavuzu vereceğim.Çocukluğumdan beri orjinal Bookmarks lar hep dikkatimi çekmiştir. O zamanlar kendim çikolataların yaldızlı kağıtları ile çeşit çeşit kitap aralığı yapardım. burada sizlerinde ilginizi çekeceğinden emin olduğum çeşitli kitap aralıkları mevcut. Yapımlarıda çok kolay. Karton, ince kumaş, renkli floş tipi iplikler, renkli boncuklar, çıkartmalar vs. birazda beceri katılırsa, bence işlem tamamdır.

20 yorum gelmiş

  1. asiti kacmis kola

    kesinlikle ben de kitaplarını paylaşmayanlardanım. bu huyum kitap aşkımdan ziyade verdiğim kitapların ya hiç gelmemesi ya da geri geldiğinde beter bir halde olmasından kaynaklanır.kitabı sevenlerin yolu kitap ayıraçlarından da geçiyor sanırım çünkü ben de bayılırım renk renk, şekil şekil ayıraçlara. hem kendim yaparım hem de kitapçılardan, fuar standlarından toplarım. illallah dediler artık benden :)

  2. cocuklacocuk

    Kitaplar benim için de ozel; kitabı getirmeyenlerden de artık direk geri istiyorum, ben kafama takacağıma onlar kaygılansın şeklinde.Kitap ayıraçları da almaya doyamadığım şeylerden. Son bir tane var ki, sevgili kocamın hediyesi olurlar, sanırım fimoyla deneyeceğim.

  3. sefa97

    mutlaka sizin yaptığınız diğer şeyler gibi çok güzel olur.bizimle de paylaşmayı sakın unutmayın.afferin eşinize, bana göre müthiş bi hediye seçmiş.*** tabii, o babalar günü pastasından yediyse, size daha ne hediyeler alır, kimbilir:)****

  4. saatoniki

    Oldum olası kitapları hoyratca kullananlara uyuz olurum.

    Kitap ayraçlarını kullanmayı denedim zamanında ,denemedim diil..ama olmuyo abicim olmu-yoo..kitabın kenarını kıvırmak gibisi yok..okursun kitabı uykun gelir ,hooop kıvırırsın sayfanın ucunu şak! diye kapatır yatarsın..bu yöntemin yoktur hiçbi tasası derdi..ayraç aramazsın ortamda yani..ben kitapların okunurken üzerlerine not alınmışını,bazı cümlelelerin altı çizilmiş olanını severim..

  5. sefa97

    Sevgili saat12;hoyratca diyerek işte; senin gibi sayfayı kıvıranlar ve hani şu sayfaları ayırarak okuyanlar, kitabı aldımı geri getirmeyenler var ya onlar için dediydim.yoksa benim de kitaplarımda altları çizilmiş satırlar, o an ruh halime göre çağrışım yapmış notlarla doludur…….

  6. kondor

    ayy bana kızmayın ama ben kitabı çok yorarım okurken napayım elimde değil titiz birisi değilim ama emanette hiyanet etmem o ayrı hele başkalarını kitaplarına el falan koymam asla….ama ayraç benlikte değil ama kıvırmayı sevmem o sıralarda elime geçen bişeyi koyarım gider..

  7. sefa97

    o zaman sevgili kondor sen okuma kitabı,sen o foto da ki güzel bebişinle ilgilen ha ne dersin?öptüm güzel bebişi

  8. dfisek

    Keşke o kitaplardan biraz da Türkçe dilbilgisi öğrenseydiniz, belki kitapları -> http://dahianlamindakideayriyazilir.com/. Ayrı yazmadıklarınız yanında, yazdığınız yorumlarda bitişik yazılacak olup ayrık yazılanlar bile var.”Bookmarks lar” nasıl bir ifadedir? İngilizce yazmak istediyseniz, bookmarks zaten çoğul halde, sonuna -ler eki eklenmemesi gerekir. “Kitap ayracı” isminin canı mı çıktı ayrıca?Kitap sevgisi ile Türkçe’nin düzgün kullanımının paralel olduğunu düşünmüşümdür hep, yanılmışım.

  9. sefa97

    YAZDIKLARNIZDA YERDEN GÖĞE KADAR HAKLISINIZ…OKURKEN UTANMADIM DESEM YALAN OLUR. VERDİĞİNİZ ADRESTEN FAYDALANACAĞIM(SEFA NIN DERSLERİ İÇİN)Ama türkçe kullanımında ve imla kurallarında hiç kötü değilim bunun tek nedeni bilgisayar(yaz tık tık düzelt geç).Biraz ileri gitmişsiniz eleştirinizde, kitap sevgisini sizinle tartışmak istemiyorum.yanlız bu site de çok samimi, sıcak ve seviyeli yazışmalar yapılıyor. ben çok cahil, şivesi bozuk, bazen şımarıkca yazıda yazabilirim yerine ve ortamına bağlı. Önemli olan birşeyler paylaşabilmek ve seviyeli olabilmek değil mi? Bu saatten sonra kendimi size beğendirmek gibi bir kaygı hiç taşımıyorum.bu site de yazıları okurken aman birilerinin yanlışını bulayımda “bi benzeteyim” gibi düşüncelerde taşımıyorum. ben sadece güzel şeyler paylaşabilmek, öğrenebilmek için buradayım. ÇOK DA MEMNUNUM.Size tavsiyem sefa97 yazılarını okumazsınız ve o güzel, değerli vaktinizi birilerine imla kurallarını öğretmek için boşa heba etmezsiniz.

  10. sudeh

    böyle bilgi yüklü bir siteyi yaratanları kutluyorum. şimdiye kadar hiç yazı yazmamış olsamda sitenizi sürekli takip edenlerden biriyim. sn. dfisek in bu bölümdeki yazısını görene kadarda yazmayı hiç düşünmemiştim.sn. dfisek;eğer siz 10 marifeti sürekli takip edenlerdenseniz, buraya yazı gönderen kişilerin ne kadar paylaşımcı, ne kadar samimi kişiler, bir o kadar da seviyeli kişiler olduğunu bilmelisiniz. bu tip sitelerde yazı yazarken yazışma, imla kurallarına fazlaca dikkat etme zorunluluğu yoktur,genelde konuşur gibi yazarız içten geldiği gibi. mail gönderilirken de hangimiz yazılarımıza dikkat ediyoruz ki? kaldı ki 10 marifette yazanların hepsi çok kendi alanlarında çok donanımlı kişiler.bence öküzün altında buzağı aramaya çalışıp, insanları kırmaya, üzmeye hiç gerek yok. bu site editörleri her şeye dikkat ediyor, bizlerin müdahalesine gerek yok.sefa97 nin size yazdığı cevap umarım; sizin yazınızda o nu nasıl utandırdıysa, cevabında ki hoşgürü de sizi utandırmıştır.

  11. sefa97

    teşekkürler………………sudeh;dfisek genel olarak haklıydı, ama dediğiniz gibi bu tip yazılarda bu kurallar geçersiz.uzatmaya gerek yok. bu konu burada kapansın. ben kendimi biliyorum. kimseyede birşeyler açıklamak zorunda değilim.dfisek haklıyıdı…………….(ama bunu daha bir yumuşak uslüple yazıp, cevabını alabilirdi)

  12. kondor

    sn :dfişek sanal bir alemde bu kadar gerçekçi olmanızı hayretle okudum. Elbetteki Türkçeyi düzgün kullanmak konusundaki hassasiyetinizi destekleyebilirim ama hoşgörülü olmakta bizlere mahsus bir özelliktir sanki bu sitenin edebiyat öğretmeni siz bizlerde öğrencilerinizmiş edasıyla yazmamalıydız….ve gayet samimi giden bu ortamıda germezdiniz..

  13. sudeh

    ben biliyordum işte böyle olacağını; kendi kendime diyordum ki sakın üye olma bu siteye, bir defa girdin mi çıkamazsın.dediğim başıma geldi sabah saat 10.00 dan beri bilgisayar başında kaldım. iş güç herşey duruyor.ben evimle ilgileneyim artık, kalkıyorum.dfişek e teşekkür mü etsem, kızsam mı karar veremedim.hep O nun yazısı yüzünden oldu.

  14. saatoniki

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum