MAMA KAVONOZLARI NE HALE GELDİ?

-

Daha birkaç gün önce bunların bitmek üzere olduğunu ama dayanamayıp eklediğimi yazmıştım. Bu yazımı buradan görebilirsiniz.Şimdi sonucu görmek istermisiniz? Lütfen buyurunMama kavonozları ile önceki çalışmam ise burada….

11 yorum gelmiş

  1. aydin gelini

    bebeğim olursa mecburen bu kavonuzları değerlendireceğimdeğişik bir çalışma olmuş..bu fikri tutuyorum:))ileride lazım olacak..teşekkürler eline sağlık:))

  2. mtnaz11

    Beğenmenize çok sevindim. Çocukları olan tanıdıklarınız varsa onlardan rica edin. İnanın herkes bir şekilde değerlendirmek istiyor ama bebeği olanların fazlaca zamanı olamıyor. Bu nedenle seve seve veriyorlar.

  3. sevimli hayat

    çok güzel olmular eğeminize sağlık bu şekilde boyayıp gaz lambası yapmışlardı bunlardan ne yapsam acaba dediğinizde aklıma gelmemişti şimdi yazayım barigerçi bu halleriylede çok güzel olmuş

  4. annenotlari

    evimde o kadar çok mama kavanozu var ki.. ama bunları yapabileceğimi pek sanmıyorum..aa bir de asmışsınız ışıklandırıp, şimdi gördüm. harika.. elinize sağlık..

  5. minepolat

    Mama kavanozlarından bende bir çalışma yapmıştım,sizin çalışmalarınız da çok güzel olmuş. Benim oğlum büyüdü artık mama yemiyor, bizde reçel kavanozlarından mumluk yapalım bari.

  6. mtnaz11

    Merhabalar beğenmeniz beni gerçekten çok mutlu etti.Şunu söylemeliyim bu çalışmada aslında serbest elle yaptım çizimleri. Bu nedenle kolay oldu benim için. Bence herkes yapabilir. Sadece malzeme bulmak, malzemeye karar vermek zaman istedi. Teller, zincirler ve asmak için kasnak diyeyim beni zorladı. Gerisi gerçekten kolay ve çalışması zevkli.Bu arada çevrenizdeki bebekli arkadaşlarınız da bence iyi bir kaynak bu kavonozlar için. Zira benim küçük oğlum artık sekizinde.

Bir Cevap Yazın