Mandallardan dekoratif saksı yapımı

-

Mandallardan dekoratif saksı yapımı, pratik cin fikirler arayanlar için ilham verici bir çalışma.
Aynı zamanda bir geri dönüşüm / değerlendirme çalışması. Konserve kutularını ve değerlendirmek için harika bir yöntem. Aynı zamanda mandallarla neler yapılabilir diye düşünenleri de mutlu edecek bir çalışma diye düşünüyorum. Ton balığı konservesi bu iş için çok uygun. Aslında fotoğraftan da anlaşıldığı gibi saksı yapımı anlatacağım. Çok basit, çok işlevsel ve çok cici bir saksı tabii.

Bu iş için bize gerekli malzemeler;
konserve kutusu
mandal
minik saksıda bir çiçek // ya da mum

Konserve kutusu kenarına sık aralıklarla mandalları takarak kutunun görünmeyeceği bir duvar oluşturuyoruz. Sonra içine de mini saksımızı oturtuyoruz. Aslında olay bu kadar basit : ) Elbette siz yaratıcılığını konuşturarak mandalları boyayabilir, ya da mandallar arasına çeşitli süslemeler yapabilirsiniz. Ya da çiçek koymak yerine mandalların ortasına, konserve kutusu içine mum koyarak mumluk olarak da kullanabilirsiniz aynı çalışmayı.

İkinci çalışmamız ise bonus : ) Makyaj fırçalarını koyabileceğiniz aynı zamanda dekoratif de bir havası olan mis kokulu bir fikir.

Cam bir fanus ya da vazo ve hatta kullanmadığınız cam bir kavanoz dahi olur. Kavanoz içini kahve çekirdekleri ile doldurmaya bakıyor cam vazoyu bulduktan sonra işiniz. Hem fırçalar sabit duruyor hem de kahve çekirdeği kokusu bulunduğu ortamı mis gibi kokutuyor. Kahve çekirdeği yerine cin mısır taneleri ya da pirinç taneleri de koyabilirsiniz tabii ki.

Kaynak

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum