17 yorum gelmiş

  1. Avatar photo

  2. Avatar photo

    Annenotları; teşekkürler, aşmış olmak uzak bir kavram hala ama öğrenmeye çalışıyorum.Sevimli hayat; teşekkürler, hepsine mi baktııın:)Karabidikim; biliyorum, sık sık yazışıyoruz:) Teşekkürler.Celebi 74; Teşekkürler, tavsiyene uyarım giyerken. Şıklığı bozuyor ama spor görünüyo mu sence, gündüz giyerken biraz da spor görünsün istemiştim. Her türlü fikrin için teşekkürler. Ben arkadaşlarımı dinlerim:)

  3. Avatar photo

    bence askıları değiştire değiştire takabilsin istemediklerini içine sokarsın değişik değişik giymiş olursun hem hatta tamamen askısız bile giyilebilir bence :D

  4. Avatar photo

    Öncelikle o ortadaki askılar elbiseye ait, yandakiler ise iç çamaşırına. Eh kızlar yani söylemiycem söylemiycem dedim sonunda söylettirdiniz. Adminimiz ayıpçı bişey bulursa bu yorumu silebilir ama sanırım askılar kafa karıştırdı da netleştirmek istedim.karabıdıkım; yukardaki açıklamamla herhalde netleşmiştir cevap:)limonyeşili; çok teşekkür ederim.

  5. Avatar photo

    bu elbise de diğerleri gibi harika, dikiş çok diktim ama elbise hiç dikmemiştim, neredeyse gidip, kumaş alacağım, bir kaç yazı sonra bu cesareti bulabilirim sanırım.

  6. Avatar photo

    Noblesse; tamamdır canım yazacağım elbette, ayrıca her kız elbise giymeli bence, yoksa erkeklerden ne farkımız var ki, nasıl olsa her yapabildiklerini yapabiliyoruz karşı cinslerimizin:)gulseyhan: teşekkür ederim.

  7. Avatar photo

    evet lilibebek ben çamaşırların askısı görününce hiç mutlu olmuyorum.. yani içine giyilen dışarda oluyor hani ikisi aynı yerde olsa o zaman belkiiiii belkiiii giyilir derim ama yerleri farklı olunca sevmiyorum! :))bence spor istediğin zaman düz taban bir terlik giy altına yada babet tarzı ve sade bir küpe bileklik takşık olsun istediğin zamanda taşlı bişiler tak koluna kulağına taşlı da terlikler giydinmi altına oldu sana kokoş bir elbise:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum