Maxi elbisem olsun diyene…

-
Jarse maxi elbise
Jarse maxi elbise

Kendi maxi elbisenizi kendiniz dikmek isterseniz buyurun bloğumda grafiklerle anlattım. Değişik renk ve desenlerle aynı elbise modeliyle farklı görünümler elde edebilirsiniz. Öğrenmek isterseniz buyurun.

17 yorum gelmiş

  1. celebi74

  2. lilibebek

    Annenotları; teşekkürler, aşmış olmak uzak bir kavram hala ama öğrenmeye çalışıyorum.Sevimli hayat; teşekkürler, hepsine mi baktııın:)Karabidikim; biliyorum, sık sık yazışıyoruz:) Teşekkürler.Celebi 74; Teşekkürler, tavsiyene uyarım giyerken. Şıklığı bozuyor ama spor görünüyo mu sence, gündüz giyerken biraz da spor görünsün istemiştim. Her türlü fikrin için teşekkürler. Ben arkadaşlarımı dinlerim:)

  3. Sevtap Uçar

    bence askıları değiştire değiştire takabilsin istemediklerini içine sokarsın değişik değişik giymiş olursun hem hatta tamamen askısız bile giyilebilir bence :D

  4. lilibebek

    Öncelikle o ortadaki askılar elbiseye ait, yandakiler ise iç çamaşırına. Eh kızlar yani söylemiycem söylemiycem dedim sonunda söylettirdiniz. Adminimiz ayıpçı bişey bulursa bu yorumu silebilir ama sanırım askılar kafa karıştırdı da netleştirmek istedim.karabıdıkım; yukardaki açıklamamla herhalde netleşmiştir cevap:)limonyeşili; çok teşekkür ederim.

  5. Noblesse

    bu elbise de diğerleri gibi harika, dikiş çok diktim ama elbise hiç dikmemiştim, neredeyse gidip, kumaş alacağım, bir kaç yazı sonra bu cesareti bulabilirim sanırım.

  6. lilibebek

    Noblesse; tamamdır canım yazacağım elbette, ayrıca her kız elbise giymeli bence, yoksa erkeklerden ne farkımız var ki, nasıl olsa her yapabildiklerini yapabiliyoruz karşı cinslerimizin:)gulseyhan: teşekkür ederim.

  7. celebi74

    evet lilibebek ben çamaşırların askısı görününce hiç mutlu olmuyorum.. yani içine giyilen dışarda oluyor hani ikisi aynı yerde olsa o zaman belkiiiii belkiiii giyilir derim ama yerleri farklı olunca sevmiyorum! :))bence spor istediğin zaman düz taban bir terlik giy altına yada babet tarzı ve sade bir küpe bileklik takşık olsun istediğin zamanda taşlı bişiler tak koluna kulağına taşlı da terlikler giydinmi altına oldu sana kokoş bir elbise:))

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum