Çarşamba, Aralık 7, 2016
Maxi elbisem olsun diyene…

17 YORUMLAR

  1. güzel olmuş arkadaşım hem dikimide kolay isteyenler hemen bir saatte de dikebilirler bence.. paylaşımın için sağol benim sade bir önerim var.. elbisenin askıları dışındaki askılar olmasa daha iyi olur.. bence şıklığı bozmuşlar.. :)) nacizane fikrim .. selamlar…

  2. Annenotları; teşekkürler, aşmış olmak uzak bir kavram hala ama öğrenmeye çalışıyorum.Sevimli hayat; teşekkürler, hepsine mi baktııın:)Karabidikim; biliyorum, sık sık yazışıyoruz:) Teşekkürler.Celebi 74; Teşekkürler, tavsiyene uyarım giyerken. Şıklığı bozuyor ama spor görünüyo mu sence, gündüz giyerken biraz da spor görünsün istemiştim. Her türlü fikrin için teşekkürler. Ben arkadaşlarımı dinlerim:)

  3. bence askıları değiştire değiştire takabilsin istemediklerini içine sokarsın değişik değişik giymiş olursun hem hatta tamamen askısız bile giyilebilir bence :D

  4. Öncelikle o ortadaki askılar elbiseye ait, yandakiler ise iç çamaşırına. Eh kızlar yani söylemiycem söylemiycem dedim sonunda söylettirdiniz. Adminimiz ayıpçı bişey bulursa bu yorumu silebilir ama sanırım askılar kafa karıştırdı da netleştirmek istedim.karabıdıkım; yukardaki açıklamamla herhalde netleşmiştir cevap:)limonyeşili; çok teşekkür ederim.

  5. bu elbise de diğerleri gibi harika, dikiş çok diktim ama elbise hiç dikmemiştim, neredeyse gidip, kumaş alacağım, bir kaç yazı sonra bu cesareti bulabilirim sanırım.

  6. Noblesse; tamamdır canım yazacağım elbette, ayrıca her kız elbise giymeli bence, yoksa erkeklerden ne farkımız var ki, nasıl olsa her yapabildiklerini yapabiliyoruz karşı cinslerimizin:)gulseyhan: teşekkür ederim.

  7. evet lilibebek ben çamaşırların askısı görününce hiç mutlu olmuyorum.. yani içine giyilen dışarda oluyor hani ikisi aynı yerde olsa o zaman belkiiiii belkiiii giyilir derim ama yerleri farklı olunca sevmiyorum! :))bence spor istediğin zaman düz taban bir terlik giy altına yada babet tarzı ve sade bir küpe bileklik takşık olsun istediğin zamanda taşlı bişiler tak koluna kulağına taşlı da terlikler giydinmi altına oldu sana kokoş bir elbise:))