Pazartesi, Aralık 5, 2016
Mezuradan kemer

19 YORUMLAR

  1. şöyle 1.75-1.80 bi boyum olsun,göğüsler 90 bel 60,kalçada 90 olsun bu kemeri üstümden çıkarmam ama şu halimle takıpda kendime güldürtmem!!!:(zaten zor kapanıyo pantolonlar,gobemmmm pırtmış üstten..kemer benim neyime..:(

  3. dert etmeyin arkadaşlar ben TÜRK’ÜM..türk olmam vesilesi ile ortamdan kaçarken aklıma geldi:kemeri 20. cm geriden başlattımmı mesele kalmaz..80 ise bel göstergeye bakan ne görür? 60 !! o belle salsa da yapılır tango da!!

  4. düşündümde bu kemeri takıp gün geçtikce nasıl inceldigimizin başarı öyküsünü dostlarımızla paylaşadabiliriz ilk takdıgımda gülüyordunuz bakıııın şimdi 60:P felan….

  5. KILSINDIR MILSINDIR AMA ZEKİSİNDİR SAAT12 EVET BEN TÜRKÜM HER İŞİN Bİ SAHTEKARLIK TARAFINIDA BİLİRİM DİYORSUN….EVET DİYORUM

    gobemmmm pırtmış üstten..

  6. valla dunyanın bir ucundayım (??-merak edenler haftaya sitemize lutfen) ama yine bakmadan cıkamadım 10 marifete internetten. cok guzel eklemeler var.bu kemeri ben de takmayı hiç hem de hiç istemem .ama saatonikinin türk işi çözümüne bayıldım. fikrine sağlık saatonikicim.

  7. norranın dönüşü şerefine tozlu raflardan bi konusunu çıkarayım..böylelikle fraise nin oyununa katkı da yapmış olayım..

  8. gidersen fransalara gezmeye tozmaya kalırsın tabi fransız..bu öyle oyun işte, bir üye istediği bir üyenin eski bir yazısını gündeme alıyor..biz de tozunu toprağını silip parlatıyoz yazıyı, tertemiz yerine koyuyoruz tekrar..eskilerde neler olmuş onu da öğrenip kah “vay bee amma zaman geçmiş ” diyoz kah “yaşlanıyom galiba” tribine dalıyoz..böyleyken böyle işte..