mobilya hediye edin!

-

Minicik dolaplar yapabilirsiniz.bunlar 1/10 ölçekli maketler. Yani yükseklikleri 8,5 cm kadar.Maket malzemesi satılan yerlerden 3mm kalınlıkta balsa ağacı aldım, istediğim ölçülerde kestim. Ön yüzündeki çekmeceler için, ucu sivri bir ahşap çubukla çizerek derzler açtım. Bütün parçalar kesildikten sonra guaj boyayı sulandırarak istediğim rengi ve tonu elde edince parçaları boyadım. Çekmece derzlerinin arasını daha koyu bir tonda boyadım. Parçalar kuruyunca uhu ile yapıştırdım. Kulplarını fimo ile yapıp üzerine çiçek desenleri yaptım. Sonra kulplara iki kat yarı mat vernik sürdüm ve dolaba yapıştırdım. Diğer dolapların kulplarını küpeden yaptım.Abajuru, üzerine desenlar yaptığım kağıttan ve kürdandan yaptım. Çerçeve yine balsa ağacıdan. İçine de dergiden bulduğum bir resim yapıştırdım.Burada daha fazla fotoğraf bulabilirsiniz.

9 yorum gelmiş

  1. nalana

    Ebru bayıldım bunlara ve Flick deki fotolara ,anlayabildiysem orası da senin değil mi? süper valla ,aferin sana .Arkadaşlar biliyormu oradaki siteni

  2. sesiber

    Ebru bunları yapıyordun demek yokluğunda, süpersin ne diyeyim.İlk fotoyu görünce gerçek boyutlarda mobilya sandım, açıklama ve diğer fotoyu görünce ağzım açık kaldı. Ellerine sağlık.

  3. kondor

    ben geniş bilgi isterim ebru vallahi aradığım şeye tam parmak basmışsın.Bu tür çalışmalar için çok ihtiyacım olalcak;; şimdi efendim kolay kesiliyormu? balsa ağacı deyip satın almam mümkün mü ? ya ben bunu bi araştıram …tamam sağol

  4. ebruatolyede

    Çok teşekkürler dekorlatif.kondor,Maket malzemesi satan her kırtasiyede balsa olur. Balsa demesen de olur maket ağacı desen yeterli olur. 2-3-4-5 mmlik olanları var. Birde ince çıtaları var 4-5mmlik. onları da bacak kısımlarında kullanabilirsin. Çok kolay kesiliyor ama yine de titiz davranmak lazım eğri kesmemek için. Ben mesela aceleci bir insanımdır hemen bitsin isterim yaptığım şey. O yüzden de sakarlıklar yaptığım olur.Boyadıktan sonra ağaç biraz bükülüyor. onun için arasına kağıt koyup kitapların altında kurutabilirsin. (ağırlık olsun diye) Sonra da dikkatlice yapıştırmak gerekiyor. Yalnız uhunun çabuk kuruyanından alırsan çok daha kolay işin.Başka açıklamam geren bir şey varsa yardımcı olayım.

Bir Cevap Yazın

Teraryumlu abajur

| | 0 Yorum

Bahar temalı abajur teraryum

| | 0 Yorum

Gazete kağıtlarından damacana kılıfı

| | 0 Yorum

Fanusta dağ evi – teraryum

| | 0 Yorum

Led aydınlatmalı taş ev teraryum

| | 0 Yorum

Dekoratif ayna çerçevesi – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Hem teraryum hem ajabur

| | 0 Yorum

Abajur teraryum

| | 2 Yorum

Cadı temalı shadow box

| | 0 Yorum

El yapımı SOS oyunu

| | 0 Yorum

Tahta paletlerden sedir – diy

| | 0 Yorum

Mutfak duvar süsü – diy fikirleri

| | 3 Yorum

Eski çerçeveden dikiş temalı pano yapımı

| | 0 Yorum

Kolay kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapakları ile sehpa süsleme

| | 0 Yorum