34 yorum gelmiş

  1. Gamy

    beş yaşındayken örmüşüm bunlardan, annem hala saklıyoro zamanlar dermiş çeyizine saklayacağım diye ama hala bana vermedi.

  2. nokturn

    yuh! gamycim,izninle…ben daha donumu toplayamıyordum;birçoğumuz gibi:))aaa ama ben de çok güzel şarkı söylerdim…ahh ahhh..harcandık!

  3. nokturn

    hala var ganeja…özellikle şallar…o kadar da güzel duruyorlar ki..annem hala yapacak bana:(((sıra bunlara gelemedi diğer siparişlerimden…

  4. ganeja

    Sahi ya benimde dolapta bir hırka ve kazak takımım vardı şimdi hatırladım.Ama ben battaniyede şalda (fazla renk karmaşası olmadan) daha şık buluyorum.

  5. sesiber

    Ben de çok zeviyorum bu örneği. Mudoda turunculu yeşillisini görmüştüm biraralar, ben de örecem dedim, eve gelince geçti. :)

  6. Gamy

    anneannem örerdi, bende elinden bıraktı mı alırmışım örmeye çalışırmışım annneanem öğretmişti rahmetli, bak onu da taa buralarda anasım varmış…tamam yol göründü anneme gidip toplayayım yaptıklarımı.valla ya ne yetekmişim değil mi kızlar. annem hep der ama o zamanlarda hep tığla işlere yatkınmışım, 8 yaşında ördüğüm süeterimin fotosunu çekeceğim size bak aklıma getirdiniz, eve gideyimde.

  7. ganeja

    Valla ben resimdem başka birşey yapamazmışım beceriksizin tekiymişim yani.Nerdeee tığla örmeler falan.Liseye kadar bir tane yumurta bile kırmışlığım yoktu.Elbecerilerimi lisede keşfettik.

  8. Gamy

    15 yaşımda yaptığım yağlıboya tablo resmin fotosunu çekip koysam…yok ben cidden marifetlimişim..alışmışız ailecek benim yaptıklarıma da garip gelmiyor…

  9. nokturn

    sen yine iyi, ben şunun şurasında 4-5 yıldır keşfettim:( sadece tamir-onarım becerilerim var sanırdım…meğersem sadece zanaat değil sanatsal dürtüler de varmış ellerde…

  10. ganeja

    İsteri isteriz biz unutturmayız sana.Aaa bak benimde tablo denemelerim var.Ama benimkiler yağlısından değil ıslağından.

  11. ganeja

    Aaaa burada herkes ” efendim ee ben küçük yaşta başladım sanatıma, aileden geçti herhalde” demeye başlayacaklar.Napalım yani küçük yaşta başladıysanız.Bizim eller armut toplamış oyun oynamaktan başka bi işe yaramamış. :/

  12. nokturn

    valla ha!…hem de benim en can alıcı noktamdan vuruyorsunuz…çöp adam bile çizemiyorum ben:((((((

  13. nokturn

    :=))))ganeja bil ki bugün ömrüne ömür kattın;kaliteli de bir ömür olsun inşallah..:))))benim de kalemim çok iyidir işte…ilkokulda başladım şiir,düzyazılara…yazmak ve okumak bambaşka bir aşk..

  14. sesiber

    Benim babam da güzel resim yapar, ahşaptan objeler yapar, annem zaten 10 marifet, oğlumsa bana hiç çekmemiş. Ne yeteneği ne sevgisi var sanata. Zoraki birşeyler yapıyor işte.

  15. saatoniki

    bekledim birisi “kundakta iken zıbın ördüm ” diyecek diye ama allahtan diyen olmadı..(du bakalım saat kardeş belki diyen olur.)

  16. saatoniki

    örgüden araba kılıfı, klozet takımı, hatta tv yapan insanoğlu zıbın öremez mi? örmüştür illa zaten..lafın kısası zıbın örülür…haa bebek isilik olursa karışmam ona göre..

  17. Gamy

    iki gün evvel resmime sahip bir dostum (yıllar oldu çünkü) aradı beni..”gamy, senden ….tarihine bir resim istiyorum. çünkü evliliğimizin 20.yılını kutlayacağız..eşime senin resmini hediye etmek istiyorum…” bize şans getirdin…evlendiklerinde düğün hediyesi olarak resim hediye etmiştim.sağolsunlar çok beğendiler ve salonlarının baş köşesinde asılı durur.durdum…bir düşündüm..20 sene..yani ben 25 senedir resim ve sanat + el becerileriyle ilgili uğraşıp duruyorum…vayy dedim yıllara bak…ve hala uğraşıyorumben seviyorum yaasizleri de :)

  18. rn4343

    bende 7 yaşımdan beri yemekle uğraşıyorum 10 yaşımda mantı açmaya kalkmıştım annem evde yokken tabi kalın olduğu için hamur gibi olmuştu pişince ama annemler sağolsunlar hevesim kırılmasın diye çok güzel olmuş deyip bir ısırık alıp on dakika evirip çevirdiler ağızlarında :) ama şimdi güzel açarım mantı hamurunu bende becerikliymişim değilmi arkadaşlar :))))))

  19. rn4343

    bu arada ececerencim kusura bakma bu güzel yatak örtüsüne yorum yazmayı unuttum çok hoş gözüküyor perfect yani :))

  20. aaleynaa

    çok güzel bir yatak örtüsü.diğer yorumlara gelince kundakta zıbın örmedim amaKARA MURAT BENİİİMMMM (evet evet iğrenç espriydi)

Bir Cevap Yazın