MÜRDÜM RENGİ ÖRTÜM

-

gündelik kullanmak için yaptıgım örtüm.polar aldım metre işi üzerine pul işledim kenarlarınıda sakallı yün ile diktim. uyumlu olsun diye odaya örtüde yaptım organzeden ;mumlarıda naylon gipürle süsledim begendiniz mi:)

118 yorum gelmiş

  1. ayyy güldürme :)) o kadar da inanılmıycak gibi degilll:) aslında üstü hep boncuk ama belli olmuyo bi hafta ugraşmıştım hamile hamile :))elimde diktim ya feadina kenarlarını boncuklarını:))yani çok mu begendini anlıyımm ben şimdi:))

  2. hehe, madem sen yaptın bana da yaparsın artık bitane, o belli olmuyo dediğin boncukları ben gördüm keskin gözlerimle, son bi şansın vardı onu da kaybettin. yapıcan mecbur:))

  3. YA valla mavişim şaka biyana çok hoşuma gitti gerçekten, Renkleri çok güzel, Morrr tonlarını çok seviyorum son zamanlarda, perde ve duvarla çok uyumlu olmuş, ellerine sağlık arkadaşım.

  4. yaşa maviş, benim evin yanında var bi dükkan çeşit çeşit polarlar satıyo. aliim gönderiim sana :) hmmm bi düşüneyim rengini, siyahı vamıdır acaba, ama olmaz toz tutar dimi, bilmem ki tutar mı, ayy kendi kendime konuşur oldum töbe töbe:). Neyse ben bi karar veriim. yapmış kadar oldun mavişim sağol, ellerin dert görmesin.

  5. siyah mı aslında siyah polar varsa gümüş rengi boncuk ne hoş olur :) bide ben uygun olsun diye kenarlarını sakalı yünle giitm masraftan kaçmayanlar:) yeni çıkan gipürlerle yapabilirer tabii bi yatak örtüsü maliyetinde olur. renge karar ver grüzşürüz gene saol cnm

  6. ben varya hesap açana kadar ne çektimm biliyon mu belindam :)) en uygunu bu oldu:)) ama lila da güzelmiş:)) begenmene çok sevindim cnm bnm

  7. aa banuşta begenmiş örtümüü:)) herkes ne renk istiyosa söylesin o zaaman:))seninki ne renk olsunn belindam:))))))

  8. maviş çok çok güzel olmuş bende bu renki çok seviyorum eline sağlık gule gule kullan.bu arada perdende çok güzel.

  9. mavi sofracım süper olmuş gerçekten hem sade hem göz alıcı dikkatli bakınca boncuklar da belli oluyorbence bir clup kuralım yatak odasında mor ve tonları sevenler kulübü diye :) bende bitirsem göstericem size yatak örtümü ama boncuklar bi türlü bitmiyo :)9)))

  10. vaveyla iltifat ediyosunn:))PİSİKUS sorma ben boncuklarıı dikerken çok zorlandım kızımda çekip duruyo serdigimde .iyi fikir mor severler kulubüü ilk üye ben olurumm :) merakla bekliyorum senin örtünüde begenmede çok sevindim ayrıca teşekkür edrim

  11. Sevgili Mavisofra, çok şık ve zarif olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık.Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın…

  12. mavisofram bende çok beğendim. ellerine sağlık. odanın renklerine bayıldım. mor ve tonları sevenler klübüne ben de üye olurum söliyim:))

  13. benim yatak odam da baştan ayağa mor, kulübe ben de katılmak istiyorum. bu arada maviş ellerine sağlık çok şık olmuşbenim yatak örtüm de mor kadife üzeri taş işli ben eteklerine ve yastıklarına da mor tüy geçirmiştim çok şık oldu aklında olsun

  14. befece sen nerelerdesin:) yeni yazılarında yok artık çok mu yogunsun:)gözümde canlandırdım örtüyü kimbilir seninki ne kadar güzelsinn derneginde bi sürü üyesi oldu :)begenmene çok sevindim cnm teşekürler öpt

  15. anaaa ben yokken neler olmuş nelerrr kızzzzzzz süper olmuş hayatım odannn hani bana yaaaaa bu polardan hiç görmedim ben burdaaaa bende istiyorumm bananee, perden hazır mıı_?

  16. sonunda beni düşüp bi radyo koydular:) çok sevindimm:)) favorimmmm begendin mii cnm istedigin rengi alır yollarım ne olcak perde de 3 metrelik hazır satılıyo şimdi pazarlarda bile grdüm aşkım:)sen napcan ki polardan hem:))

  17. Maviş bu ne güzel örtü. Polar ve sakallı ipin ,renk uyumuyla zerafetini yakalamışsın.ellerine sağlık.Gençken moru çok severdim.Şimdide bordo renge hastayım. mAVİŞ im güle güle kullan.

  18. mavisofra diyor ki;sonunda beni düşüp bi radyo koydular:) çok sevindimm:)) favorimmmm begendin mii cnm istedigin rengi alır yollarım ne olcak perde de 3 metrelik hazır satılıyo şimdi pazarlarda bile grdüm aşkım:)sen napcan ki polardan hem:))

    ya mavişim çok güzel uyum sağlamış benim yatak odam fıstık yeşili ferah olsun istedik ama ben sıkıldımda bişeyler yapayım diyorum ee şimdi örtü yapsam perde yeşil mi kalacak:)) polardan ne yapılmaz ki bak şekil a senin yaptıgın şekil b alyanın tulumu vs vs vs bu arada mumlarla yaptıgın örtüde ekstra hava katmış tebrikler;) şu becerilerilerizden bana nakil yapılabilir mi ki :))))))))

  19. ayy güldürme favorimmm :)cnm bu perdelerin krem rengisi de var bide iki kat dikiyolar mesela altınada açık yeşil diktirebilirssin aralardan az yeşil grünür böyle damla damla çok hoş olur:)) hem örtüyüde açık renk yaparsan neden olmasın bunu yapmakta ne varki paptyaların üzerine boncuk dikemiycen mi yani:))ben o zaman hamileydim o yüzden zorlandım:)))

  20. kız sende mi geldin pazar olunca kimse yok diye canım sıkılmıştı:)) ya biraz ormantik renk yapmak istiyom senin mor süper olmuş açık renk değilde bu kez koyu yapayım istiyorum bakalım benim yapmammm üüüüü çııkmaz ayda olur heralde:))

  21. ŞİBOŞUMMMMMMMMMM GÜZEL ÇİÇEGİNİ YAKAMA TAKTIM GENE:))BENCEDE ZEVKLER ZAMANLA DEGİŞİYO ABLACIMMM BEGENMENE ÇOK SEVİİNDİM ELLERİNDEN ÖPERİM:)

  22. günaydın belindamm hoşgeldin kocalarınız uyuyo mu kız_? ne yiyodun ç.o.a :D bende mercimek yemezdim böcek çıkmıştı içinde:D

  23. :)))) ALLAH hayırlı ömürler versin maşallah. Mavişin kocası uyandı galiba:)) yada tosuncuk:)) belkide meloş yumurta istemiştir:)) senaryo çok:))

  24. tamam olur benimki senin damadın olsun o zaman benim oğlum alyanın neyi oluyo:)) kızının kocasının eniştesi mi:) maviş seninde öyle oluyo :))

  25. ooo ortalık karışmış.kzlar oğlanlar, gelinler damatlar, maviişşş, müşterileri kendi haline bırakma kız böyle:))

  26. :)))))) ne yapıyım ya pazar pazar canım sıkılıyordu dün bende burda takıldım:)) canım sıkılmaya görsün kimsede kafa kalmıyor:))

  27. kız mavişşşş ne yaptın kız yokluğumda marifeti sallamışsın:))) ellerine sağlık canım çok hoş olmuş.perde de ayrı güzel:))

  28. aa dogruya adamın başının etini yedin tabi pazar günü :))şansı yok bugün gezdirdi senii ohhhh stres attın ne güzel başbaşa çok sevindim güzel bi gün geçirmişşin ya annenin hırkasına resmini koy motifin dedim ama yapmadın daha galiba

  29. annemin hırkasını koyayım aşkımda motifi beceremedim ilk deneme kötü:)) ayy evet güzeldi bi sürü yere gittik:))) 503 den dolayı msjlar geç geliyor gecikme için kusura bakmayınız:))

  30. şok şık olmuşş.. çok beğendim kız nasıl uğraştın o boncukları dikmekle?? ellerine saağlık..

  31. şok olddun ayme anlıyorum:))))))))))))diktim kız çevire çevire karnım burnumdayken bide şimdi patır patır dökülüyolar :)))))))))))))

  32. ayy seninkide çok çok hoş olmuşş. moru hep sevmişimdir zaten! ellerine emeğine sağlık.evet sanırsamm bu konuda aynı yapıya sahibiz. olana kadar uğraşıyoruz..

  33. vaoovv muhteşem olmuşş.çok beğendim.ne tesadüftür ki bende aldım bej (ığğğ mecburen perdeye ve halıya uysun diye) ama daha birleştirip bişey yapamadım.aplike yapmayı düşünüyorum ama senin yaptığını görünce fikir de değiştirebilirim.süpersin ellerin dert görmesinnn

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum