Nasıl kalıp çıkarılır?

-

Kalıp çıkarmayı öğrenmek ister misiniz? Aslında bu işle uğraşanlar zaten biliyordur ve bu işi sevmeyenler zaten umursamıyordur ama ben çok saçma kesip biçtim öğrenene kadar. Belki benim gibileri vardır diye yazmak istedim :) Öğrenmek isterseniz bloguma buyurun.

10 yorum gelmiş

  1. guldenn

    evet evet biraz sıkıcı bir iş kabul ediyorum….ama dikiş payı bırakarak kesmek gerekiyor kumaşı benim ilk yaptığım hata buydu:)

  2. EvdeBirMelek

    Ben son 4-5 aydır burda dergisi alıyorum. Kalıbın nasıl çıkarıldığını daha yeni yeni çözmeye başladım. Hiç dikiş deneyimi olmayanlar için gerçekten çok zor. Blogunuzda çok güzel anlatmışsınız. Faydalı bir bilgi olmuş. Teşekkürler.

  3. guldenn

    evde bir melek blogumu ziyaretinize de yorumunuza da teşekkür ederim :)…umarım faydalı olmuştur.Kalıp çıkarma kısmı güzel alya nurten torum katılıyorum size yani çizme kısmı güzel ama o iğnelerle uğraşmak kesmek kumaşı biçmek filan o kadar uzun sürüyor ki benim cinlerim tepeme çıkıyor…bir de evdeki kedi faktörü yüzünden olabilir..yemeye başlıyo o kağıtları hadii baştan iğnele çiz:)

  4. BynFavori42

    ayy bende burda dergisi aldımm kalıba baktım baktımm baktımm başka bişey yapamadım çizgiyi takip edip kesileceğini anladımda çok karışık ya gözlerim seçemiyor:)))

  5. ayme

    aynen benim de evde kalıplar, burda dergileri birikti.. eşim toplayıp getiriyor. ama kalıplar bana bakıyor ben çizgilere.. :) bilgi için teşkler:D

  6. BynFavori42

    ben çizgileri takip edemiyorum yaaa aynı renkler kesişiyo numaralarıda anlamadım kenardakileri modeli buluyorum sonra gerisini çıkaramıyorum:S

Bir Cevap Yazın