Nasreddin Hoca Ve Eşek

-

Çocuklarımıza kendi kültürümüzü unutturmamak amacıyla keçeden “hoca ve eşeğini” yaptık. Aslında bu duruma tanıtmak da diyebiliriz çünkü maalesef noel baba kadar tanımıyorlar, Nasreddin Hocamızı. Devamı

5 yorum gelmiş

  1. kondor

    işte gelde sabah sabah çıldırma . Hayır gerçekten sinirleniyorum her üründe ( çünkü delirmiş gibi ) o amerikan bebeğinin uygulanmasına katlanamıyorum. Kızıma gelen bu tür her oyuncağı yok ettim ortadan. Elimden gelen şu an bu ..birde senin gibi çabalamak. Bilmiyorum farkında olmadan kültür erozyonu geçiriyoruz. Onların yılbaşısı, onların kahramanları, onların parası, onlar onlar…Kızımın kadın kılığında bir bebekle oynaması, sonrada hiç bize uymayacak zamansız taleplerde bulunmasını doğuracağına inanıyorum. Helede tv destekli ilkokul çocuklarını yer aldığı perili flimlerde sevgilileri olduğunu görünce. Önemsenmeyecek gibi değil ama birkaç kişiden öteye gitmeyecek çabasız çabalar bizim yapabileceklerimiz. Ah çok mu gerdim ….bilemedim. Çok hassas olduğum bir konuyu açmışsında.

  2. sefa97

    çok haklısınız. özelikle aile içi eğitim çok önemli. acaba kaç anne, baba günümüzde çoluklacocuk ve kondor gibi düşünüyor. çoğunluk olmadığı kesin. sonuçlar ortada. oğlum ilk okumaya başladığında teyzesi nasreddin hoca serisi kitaplar almıştı, tam yaşına uygun renkli resimli. çok severk okudu. evin içinde sürekli; sana fıkra okuyayım mı? diye herkese sorardı.ikinizi de tebrik ediyorum.çok önemli bir konuyu dile getirdiğiniz için.TEŞEKKÜRLER ELLERİNİZE SAĞLIK, YİNE ÇOK GÜZEL BİR İŞ ÇIKARTMIŞSINIZ.

  3. saatoniki

    keçeden yapılmış nasreddin ve eşşeği…o fıkradaki gibi koyun yününden yapılıyo dimi bu keçe? yane fıkrada keçe geçmiyo da hani hocadan alacaklısı parasını isteyince diken ektim,yünler takılacak o dikenlere.sonra onları alıcam ,eğirecem……diye giden fıkra…bu keçe meselesini nası halledicez bilmiom..hani diyom çolukçocuk ta çok var gibi varsa fazla bize de biras yollasa ii olur..kondor un yorumuna katılmakla birlikte daha bi kaç gün önce amerikan kahramankarından züpermen le ilgili bi çalışma yayınladığını hatırlatarak kendisini samimiyetsiz bulduğumu ifade eylemek isterim…hem şikayetçi olacaz durumdan hem de aksini yapıcaz..olmas ki ama bööle..çolukçocuğun sitedeki fıkrada güzelmiş ama..kendilerini tebrik ederim..

  4. kondor

    Hakkatten ya saat12 nerdesin dedik dedik ..geldin hemen açık yakalamışsın hiç düşünmemişim…eee oda bizim gibi düşünmeyenlere olsun diyelim..diyelimde olayı çaktırmadan kapatalım dimi dimi ya

Bir Cevap Yazın

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum