Pazartesi, Aralık 5, 2016
Neşeli Bebek Battaniyesi

Neşeli Bebek Battaniyesi

35

Bu benim ilk paylaşımım, yaptıklarımı paylaşmak çok farklı bir deneyim olacak benim için. Neşeli bekek battaniyesini neşe ve sevgi yumağım küçücük kızıma diktim. Çok cici bir bebek yüzü yaptım ve kumaş boyalarımla boyadım. Bebeğim için çok kullanışlı oldu, devamını ve nasıl yaptığımı buradan görebilirsiniz

35 YORUMLAR

  1. İlk yazınız hayırlı olsun, hoşgeldiniz.Battaniye çok sevimli olmuş, güle güle kullansın kızınız.Bloğunuza baktım da, tasarım cininiz ne güzel çalışıyor öyle:))

  2. hımmmm hem genç hem de gerçekten becerikli ve deneyimli bir dostumuz oldu diyerek söze başlayacaktım ki blogunun olduğunu farkedip gittim .yanılmamışım bu renkli ce arkadaşımız hem de ne renkli….gidip kendiniz görün.ben hepimiz adına(devince den sonra:)aramıza hoşgeldin ne iyi ettin de geldin dedim ve minik cimcime kızını da kocaman öptüüüm

  3. hoşgeldiniz:)) az önce bloğunuzda gördüm battaniyenizi bir yazıya yaptığınız yorumun altından aldım adresinizi gezindim biraz,gerçekten çok yaratıcı buldum,çokta kullanışlı,diğer çalışmalarınızıda çok beğendim,ellerinize sağlık,

  4. ay ben bu sitenin çiçekli çukulatılı karşılama komitesinden sayıyordum kendimi unutmuşum hemne göndereyim dedim hoşgeldiniz efendim:)))))

  5. öncelikle hepinize çok teşekkürler beğenip yorum bırakmanız benim için büyük incelikdevince, ozlavinya, sybellabeğenmenize sevindim.Rosamary,çikolatanla tatlanıp kolanyanla ferahladım.bizimgibiler,sorma tasarım cinip kıpır kıpır her an yeni birşey yapası var…nazesen, aydın gelini, anekzuraçok sevindim teşekkürler her gün yeni tasarımlar üretmekten kendimi alamıyorum bunlarıda paylaşmak güzel olacak benim için.

  6. Acemihobici,Bence geriye bırakacağımız en büyük ve tek gerçek miras çocuklarımız olacaktır. Bir an önce cesaretini topla derimNalana, güzel yorumların için teşekkürlersesiber, teşekkürler VE HOŞBULDUK diyorum sevgiyle hepinize…

  7. Sevgili Renkli ce, bir renkte siz kattınız bize ve hoş geldiniz:)Ellerinize sağlık bebek battaniyeniz çok güzel ve çok şirin olmuş, kızınız iyi günlerde kullansın:) Bu arada blogunuzda battaniye ile ilgili açıklamalar da çok detaylı ama diğer çalışmalarınıza bakamadım henüz:(

  8. fiamma1,Hoşbulduk teşekkürler, paylaşımlarım yaşanılır olsun hayat bulsun diye elimden geldiğince detay vermeye çalışıyorum.

  9. hoşgeldiniz…geç bile kalmışsınız..blogunuzu dolaştım..gerçekten çok güzel şeyler yapmışsınız..ellerinize ve emeğinize sağlık…

  10. nisosum,Güzel yorumunuz için teşekkürler.Ben varoldukça hobilerim hep yaşayacak. Ama sizlerle daha canlı, daha renkli olacak. Sevgiler…

  11. hoşgeldiniz ellerinize sağlık çok şirin olmuş benim bebeklik battaniyemi ve yorganımı şimdi çocuklarımın üstüne örtüyorum dilerim kzınızda ilerde kendi çocuklarına örter bu şirin battaniyeyi :)

  12. Tamam bende baya düşünmütüm…yorumunu yanlış alnlamayayım diye:). Ne güzel iki kız, torunlar. Bende çok istiyordum bir kızım olsun Allah banada verdi dünya tatlısı meleğimi. Bende 31 yıl sonra sizin gibi genç kalmak isterim. Sevgiler…

  13. nrhnmrl,Bende kendimin ve eşimin bebeklik battaniyelerimizi kullandım. Annelerimizin hatırası ve emeği var diye özenle de koruyorum. Bilmem benimkiler de kıymet bilir değer verirmi.