Cumartesi, Aralık 3, 2016
Önce yastık sonra çanta

5 YORUMLAR

  1. vallahi aklıma gelmez güzel fikirmiş sağol napıyoruzucuza çeşit çeşit alıyoruz yastık kılıflarını oldu çanta

  2. İster kendinize sektör yaratın isterseniz her kıyafetinize uygun çantalar üretin. Çok güzel bir fikir. Ev hanımlarına bence hem yeni bir uğraş hemde iyi bir kazanç kapısı. Hem ucuz hem şık…

  3. çok güzel olmuş özellikle bayanlar çantasız sokağa çıktıklarında kendilerini çıplak gibi hissederler dolayısıyla alternatif yaratmak için güzel bişiitabi uğraşabilene ve becerisi olana :))))

  4. ya bu gavur milletine bazen hayret ediyom..nerden ne yapçaklarını şaşırıyolar vesselam.e tabi geçim sıkıntısı ,taksit derdi vs olmayınca noolcak? canları sıkılıp duruyo.sıkılınca herelde naapsam?naapsam? diye düşünmeye başlıyolar..sonra da ortaya bööle şeyler çıkıyo..yastık kılıfından çanta yapmak benim aklıma gelmezdi..neden? e yukarıda saydığım o malum nedenler var ya..ev kirası,kredi kartı parasını nası ödücez,gelecek kaygısını düşünmekten bööle şeyleri düşünmeye vakit mi kalıyo..ayrıca zaten bu ara moralim bozuk..yastık kılıfı deyince aklıma geliyo ister istemez.saçlarım dökülüp duruyo..sabah kalkınca yastığın üstünde bi sürü saç! sinir bi durum..mevsim değişikliğindendir diye düşünmek istiyorum ama …off of moralim bozuldu şimdi..aslında şampuandandır bu ara başka bi şampuan denedim de…tabi tabi kesin şampuan yüzünden.!!

  5. Ne kadar pratik ve cin bir fikir?Hiç aklıma gelmezdi,yastıktan çanta…Mükemmel!