Pazar, Aralık 4, 2016

17 YORUMLAR

  1. Özellikle benim gibi otomatik ödeme talimatı vermeye üşenen insanlar için oturup böyle bir çanta dikmek gerekecek :)) Ben beğendim

  2. yok daha neleeeer aaaaa :) kendimiz kazanalım kendimiz harcayalım,bu aralar duygusalım zaten Kpss’ye başvurdum bugün,okul da bitiyooo seneye Gül Öğretmen olacam zaten minik minik yavrulara İngilizce öğreteceğim aman :)))

  3. teşekkür ederiimm:=))))))) o zaman hemen bir şey sorabilir miyiimm?:ingilizcede “herneyse”nin karşılığı nedir?

  4. Benim bildiğim kadarıyla ‘however’ olması lazım nokturn. Ay sanki sazanlık yapmışım gibi bir his geldi birden :)) Neyse..

  5. whatever,anyway kullanırsın nokturn. Sibella however daha çok ‘bununla birlikte’ ‘yine de’ anlamında kullanılır,ama şu an sokak dilinde kullansan kimse birşey demez yani :)))

  6. Doğru aslında lilacım senin söylediklerin daha doğru gerçekten. Ben kullanmamaktan unutucam nerdeyse ingilizceyi bu gidişle. Nedense ilk aklıma o geldi, aslında içime bir şüphe de düşmüştü zaten. Amaan boşver ben yorgunluktan ne yaptığımı biliyor muyum ki :))

  7. sibella bodrum kimbilir ne kadar güzeldir dimi?…oohhhh sabahliyin benim için de bir fırt çeker misin çayından?şööyle miiisss gibi ege havasını da soluyarak..oooffff…

  8. Valla güzel güzel de, ben daha işlerden başımı kaldırıp şöyle normal hayata geçemedim ki tadını çıkarayım. Neyse o da olacak inşallah :))

  9. :) hepiniz çok şekersiniz .ingilizce ogrenmenin en zor yanı galiba herkesin cat pat bişeyler bilmesi.az bilmek galiba hic bilmemekten daha tembel yapıyor insanı.ben internet sayesinde biraz daha anlamaya basladım ama konus desen orada yıgılıp kalıyorum.:)(yabancı dilim italyanca onuda unutmaya baslıyorum artık konuşmaya konuşmaya. sevgili lilac egitimin bu en zorlu gunlerinde sizin gibi bir ışığın ogretmen olması ne kadar guzel.başarılar dilerim.

  10. Çok teşekkür ederim kemankutusu :)) Dil öğrenmenin zorluğu, evet dediğin gibi herkesin biraz birşeyler bilmesinden kaynaklanıyor ama şu da var ki; herkesin önce kendi dilini ne kadar iyi kullandğını sorgulamak lazım, sonra yabancı dil gelsin.Kendi dilini düzgün kullanamayan biri yabancı dil öğreniminde de sıkıntı yaşar.Ya söyleyecek o kadar şey var ki aslında.. Neyse :) ben de İspanyolca öğrenmeye başlamıştım,bir kur bitirmiştim ama devam edemedim,şimdi elimden geldiğince internet üzerinden ders çalışmaya çalışıyorum,avantajım İngilizce’ye çok benzemesi bakalım amaaaan :)))