Origami Yoda – Star Wars oyuncakları

-

Origami Yoda gerçekten oldukça etkileyici olmamış mı? Kağıt katlama sanatı olarak da bilenen origami ile yapılmış en etkileyici işlerden biri olabilir bu Star Wars oyuncağı.

Sefa 10 yaşında. Bugüne kadar bu tip oyuncaklara verdiğim (en ucuzu 25 YTL) para ile neler yapabileceğimi hep düşünmüşümdür… Bu origami figürlere de Sefa ile birlikte baktık, çok ilgisini çekti. Detaylı açıklanmamasına rağmen yapmayı deneyecekmiş. Şimdiye kadar hiç origami çalışması göndermemiştim. Ama bunları görünce sizlerle paylaşmadan edemedim. https://www.flickr.com/photos/phillipwest/sets/1428873/ adresinde diğer Srat wars figürlerinin origami halleri de var, bakmanızı tavsiye ederim.

7 yorum gelmiş

  1. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Çocukluğumda E.T.’yi seyretmiştim sinemada…Tüm aile,ağlaya ağlaya çıkmıştık.Drew Barrymoore ile vedalaşma sahnesi geliverdi gözümün önüne bir anda.Sefa97,teşekkürler.Oyuncaklara verilen paralara ben de acıyorum açıkçası,kendi çocuklarımın iki gün içinde atılacak hale getirdiklerinden,sıkıldıklarından pay biçersem eğer…Çocuğa;emek vermenin ve sonuçta kendi becerisiyle oluşturduğu ürünün keyfini yaşatmak gerekiyor.Bu ona kıymet bilmeyi,verilen emeğe saygı duymayı öğretecek,kendine olan güvenini de arttıracaktır kanısındayım.

  2. sefa97

Bir Cevap Yazın

Kağıttan rüzgar gülü yapımı – origami

| | 0 Yorum

Origami – kağıttan elbise yapımı

| | 2 Yorum

Modüler origami ile çiçek yapımı

| | 3 Yorum

Yeni başlayanlar için modüler origami

| | 2 Yorum

Kartondan kutu yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan kalpli kitap ayracı yapımı

| | 5 Yorum

Origami yıldız yapımı

| | 2 Yorum