ÖRÜMCEK ÇATLATMA:))

-
cam tabaklarım
cam tabaklarım

22 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Evet evet Cevcevin terlikler hep başrolde.En sevdiğim çatlatma tekniği, yeşile de çok yakışmış ama bence de çiçeksiz böceksiz daha hoş olurmuş. Sen uyma onun bunun aklına Cevcev.

  2. nokturn

    cevcev senin sayende de ne güzel şeyler öğrendim..çook teşekkür ederim..bu güzel şeyleri dekor amaçlı olarak mı kullanacaksın?

  3. cevcev

    ben sehpa üzerinde kullanıyorum bu tabakları…rengine gelince o rengi ben oluşturdum aslında…yeşil renk yokmuş bende sarı ve laci aldım böylelikle istediğim tonu tutturdum…ben de en kolay bu örümcek çatlatmayı yaptım ve çok sevdim…isteyen olursa detaylı mail atabilirim…aslında çok hoş bir polyester tabak yaptım ama hediye verdim onu sizlere fikir olsun diye söylüyorum onun ortasına da transfer tekniği ile evlilik fotolarını koydum kayınvalidenin kenarlarını da örümcek çatlatma yaptım çok hoş oldu…yazlığa götürmüş komşuları pek beğenmişler..:))

  4. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Evet evet çok güzel :) Hani ahşap boyamadan tekniğinden anlamasamda çok güzeller. Cevcev içine bir de şu cam taşlar varya dekor amaçlı onlardan doldurucaksın sonra sehpanın üstüne hooop oturtucaksın. Evde canını sıkan biri olunca fırlatıcaksın cam taşı :) Cevcev cidden güzel olmuş… Kenarda da poşet kutusu var sanırım :)

  5. sesiber

    kayınvalidenin kenarlarını da örümcek çatlatma yaptım

    Cevcev ellerine sağlık, kayınvalideyi çatlatmak iyi fikir :))

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    sesiber günün esprisinde birinci sırayı veriyorum bu cümleye :)

  7. cevcev

    ya harikasınız yaa…öyle güldüm ki…insan yazdıklarını okuyunca hiç anormal bişi yokmuş gibi geliyor tabi…bide ben okurken tonlamaları da unutmam sanki beni tanıyosunuz ya…hııım güsel olmuş, anlarlar canım derim…sesiber harikasın yaa..allahımda seni güldürsün yaa…sevgili fraise,fikrin muhteşem…resimlere gelince toplu çekim yaptım :))ortalıkta olanları topladım o gün kendime fotografçı süsü verdim hani katalog hazırlıyormuşum gibi:))ya ben deliriyormuyum dersiniz…dün de tv dekiler program bitti gidiyo ben de onlara el sallıyorum…kendimi yakaladım o halde elim havada kaldı:))

  8. nokturn

    dün de tv dekiler program bitti gidiyo ben de onlara el sallıyorum…kendimi yakaladım o halde elim havada kaldı:))

    cevcev seni de fıkra gibi şahsiyetler grubuna alıyorum..o ne ya öyle:=)

  9. sesiber

    Ben de sana çok güldüm yaa. İtiraf edeyim evde bazen yemek yapmak zulüm gelir. O an başlarım yemek programı sunmaya ve işte o andan itibaren kaptırır kendimi, derli toplu bir yemekler yaparım ki biri beni de durdursun canım. :)

  10. cevcev

    aslında kendimi anlatmayı sevmem…arkadaşlarım hergün arayıp günlük gülme dozlarını alıyolar…raporluyum ya…işe dönmem için çok baskı var:))ofis bensiz tatsız tuzsuz muş…ben onların yalancısıyım:))))sevgili nokturn allah kimseyi gülmekten ayırmasın…sesiber benim evde yaptıklarımı bir görsen varya:)))

  11. cevcev

    burda yazışan arkadaşların bir gün biyerlerde bulıuşması lazım…10 marifet bir parti düzenlemeli:)))tanışma kaynaşma yemeği :))

  12. sesiber

    Açık alan olsun mümkünse yayla filan. Kapalı medeni mekanlar kaldıramaz bizim gürültüyü, kuzu çevirir, sucuk mangallarız, 12 oruçlu ya gelemez yazzıkk

  13. cevcev

    12 de gelir tabi ki …oruçlu olmak tanışmaya mani olmaz…maksat muhabbet yemek bahanesi :))sucuk yapmayız olur biter:))

  14. kondor

    AY BUYRUN YİNE SIYRIKLAR.ORG DURUMU OLMUŞ BURDA.BENDE TV PROG. AÇILIŞLARINA “İYİ GECELER” ANONSLARINA “İYİ GECELER CANIM” DİYE CEVAP VERENLERDENİM..İYİ Mİ. EL SALLAYAN, PROG. SUNAN..OY OYOO

Bir Cevap Yazın

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum