Özdeş parçalardan farklı tasarımlar

-

Çabuk sıkılan veya değişikliği seven biriyseniz, bu fikir size çok uygun olabilir. Özdeş plastik parçalardan oluşan bu tasarımlar 2001 yılında Danimarka Tasarım Ödülü’nü kazanmış.Not: Gerçi linkler İngilizce ama nasıl yapıldığına görsel dair açıklamalar da fikir verici olabilir.

13 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    nasıl yapıcaz bunları hivaye kardeş..hiçbişe anlamadım..bi yardım lütfen..please help me..diyom ama denilmesin “eee madem biliyon ingilizce sen yardım et bize” diye..ben ööle çat pat I love you,come,go,hello gibi şeyler biliyom..hivayeden yardım talep ediyom bitte..danke..

  2. hivaye

  3. kondor

  4. sesiber

    bence de zaten çok toz olur bunlar.hele de plastik aman aman ben almayayım.ya kondorcum senin imzanda bir harf mi eksik ben mi öyle sanıyorum.strese karşı durun değil midir doğrusu.takıntılı hatunum ben gözümü rahatsız ediyor.

  5. sefa97

    haklısınız, tozu bırakın bir tarafa, olduğu gibi kışın kapkara kömür islerini üzerine çekiyor. temizlemek bindert.bu ne dikkat sesiber; ben de kendime dikkatli derim. kaç kez okudum ben bunu yahu:)neremle okuduysam……kondor değiştir şunu lütfen. artık benim de gözüm takılır sürekli.

  6. sesiber

    ben işe gidiyorum kendinize iyi bakın ben gelene kadar.sohbet odası kıvamında oldu editörcüm kusurabakmayın.

  7. saatoniki

    nası yani valla hivayeciim hiç bişe anlamadım gene..gerçi çocukken ortamda pek oyuncak olmadığından rahmetli babam gömlek yakalarını dik tutsun diye paketlerde bulunan plastik leri kıvırıp bööle bi tarafına bastırınca ses çıkaran bi icat yapıyodu..acaba onun gibi bişiy mi?..sesiber bu ne işi bööle saat12 de işe mi gidlir..valla bı çıraklıktı ofisboyluktu çaycılıktı varsa ööle bi elemeana ihtiyaç biz de o işyerine takılalım..ohh mis gibi iş..12 de git 5 te çık..

  8. saatoniki

    kondor kardeş hala düzelmemiş imzanız..sesiber şeyedince takıldık bizde oraya..aaa artık bi el atıp düzeltiverin canım..

  9. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Tasarım ödülü aldığı kadar da var hani…Çok orijinal,yapmayı düşünürüm doğrusu…

Bir Cevap Yazın

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 13 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum