Pazar, Aralık 4, 2016
patchwork deyip geçmeyin..

patchwork deyip geçmeyin..

11
patchwork elbise detay
patchwork elbise detay

hep aynı hep aynı..patchwork deyince aklımıza hep aynı battaniyeler,yatak örtüleri geliyor..

patchwork elbise
patchwork elbise

ama artık öyle olmayacak..burada birbirinden güzel patchwork elbiseler,etekler,bluzlar,çantalar var..seçmek biraz zor olacak..kolay gelsin!!

11 YORUMLAR

  1. YOK CANIM BÖYLESİ BİR EMEĞE PATCHWORK DEYİP GEÇEMEM YOK VALLAHİ ŞU ELBİSE ETEĞİNDEKİ KISIM OLMASA TAM BENLİKMİŞ A BİDE MİNİ OLSUN MADEM OLSUN DİYE BAŞLADIK MİNİ VE KABARIK OLSUN..GELDİM ANANE YAŞINA HALEN AKLIM ŞEKER KIZ CANDY KIYAFETLERİNDE YOK BÜYÜMEYECEĞİM BEN ….

  2. bu arada cüzdanla ,ambalaj kagıtlarından kolye vardı nerde bulamıyorum şimdi.denedim olmadı nerde yanlış yaptım bakacaktım:(

  3. yaw istesek veririz ne olacak ki..altı üstü bir kaç kilo!!:P…(15 yaşımdan sonra zaten sürekli rejimdeydim..haa işe yaradı mı?orasını bilen yok..bu rejim olayına bu kadar erken yaşta başlamasam halim nice olurdu zaten orasını düşünemiyorum..:)

  4. Benim gibi kumaş delisine bu yapılırmı yawwww…Şimdi otur bi de bunları yapacam diye uğraş…Hayır bir de dikiş makinesinde böyle minicik şeyleri dikebilsemmmm.Bayıldım ne diyim daha……….

  5. Patchwork, ya da kırkyama, yapılan her ne olursa olsun, baktığımda, içimde bahar çiçekleri açıyor.Panolar da çok güzel oluyor bu teknikte.Yatak örtüleri de.Ama elbise olarak oldukça orijinal olmuş, ilk defa görüyorum.Çok güzel, emeklere sağlık:)