YASTIK KILIFINDAN ETEK

-

Benim gibi evdeki eski eşyalarınızı kesip biçmeye meraklı iseniz bu etek size yepyeni uğraşlar yaratabilir. Ben denedim inanın süper oluyor ve kimse anlamıyor eskiden onun bir yastık kılıfı olduğunu. Çok iyi dikiş bilmenize gerek yok.Sadece kılıfın kapalı olan kısmını makasla düzgün biçimde keserek açın. Elinizde bile bastırmanız yeterli. Üst kısmına da bir lastik geçirdiniz mi işte eteğiniz hazır.Hadi size kolay gelsin.

17 yorum gelmiş

  1. biltan

    O RESİM BENİM YAPTIĞIM ETEĞE AİT DEĞİL.Sadece ilgili linkteki resim.Orada nasıl yapıldığı daha detaylı olarak açıklanıyor.Yeni üyeyim ve en kısa zamanda benim işlerimi de yollayacağım.

  2. sukut

    ilk okudugumda linki açamamışdım o yuzden sizin sandım.evdeki eski eşyaları kesip biçmeye acayip meraklıyım çalışmalarını merakla bekliyorum sizi takibe aldım:)

  3. pembetilki

    bizde ki yastık kılıflarının nevresim olduğu belli belli besbelli..dallı güllü..tööööbee o yastıktan eteği giyipde sokağa çıkamam ben wallaa..bi de sarar o şimdi yürürken..:)kim düşündüyse herhalde küçükkende çorapdan bebeklerine etek yapıyodu:) (ben yapıyodum ama kendim için yastık kılıfından etek hiç aklıma gelmemişti!!)güzel bi etkinlik olmuş..ev içinde tiril tiril giysin zayıf hatunlar:)bende eski çarşafdan yapıcam kendime!!:)

  4. biltan

    slmBen pazardan 25 kuruşa temizlik bezi yaparım diye bir sürü yastık kılıfı almıştım.Ama eve gelince kıyamadım.Çünkü desenler ve kumaşlar spr di….Kimisi puantiyeli,kimisi şal desenliydi….BENİM SİZE TAVSİYEM ELİNİZDEKİNE BAMBAŞKA BİR GÖZLE BAKMANIZ.Böylece 50 kuruşa iki tana spr etek sahibi oldum:)))))))

  5. biltan

    Daha bir de bu yastık kılıfından yaptığım çocuk geceliği kreasyonum var.Ahhhh bir de şu fotoğraflama işini çözebilsem:))))))))))))))

  6. sukut

    biltan çözünce banada ögret zira bende çözemedim telefonluk yapmışdım resmini çektim ama siteye gönderemiyorum:(

  7. biltan

    Tabi ki yazarım hatta bunu yazı olarak yazıyım da bizim gibilerde faydalansın.Ama önce eşimin bir boş zamanını bulmam lazım:((((((((

  8. saatoniki

    foto mak ile objeyi çekti iseniz, önce onu pc ye aktarmak lazım..daha sonra ister konu yazarken ister yorum yazarken üstte “imaj ekle” butonu var ona basınız. ardından size nereden fotonuzu koyacağınızı sorar..pc den deyiniz..gözat tuşu çıkıcak oraya basınız ve fotolarınız nerde ise orayı bulun..ondan sonra ilgili fotoyu seçin ve gönder deyin pil resmi çıkıcak pil resmi kaybolunca göndere basın tamamdır..saatoniki fotoculuk aş. bu informasyon için ücret talep etmemektedir.

  9. sukut

    pil resmi kayboluncaya kadar dedigin işlemleri aynen yaptım ama resim kaybolunca göndere bastımmı bilmiyorum muhtemelen basmışımdır -boş yorum gönderirsin ha! diye bi yer görünce korktum:P vazgeçtim galiba.. bidaha deniycem tşk saatoniki sende olmasan …yazmayamı üşeniyo millet anlamadım:)))

  10. kondor

    .NASIMI AY ANLATMAYIDA BECEREMEM Kİ ŞİMDİ SAAT12 NERDESİN YA SEN BİLİRSİN BİLİRKİŞİSİN

    BİLİRKİŞİ BULALIM GÖREVE ÇAĞIRALIM ARKADAŞ Bİ ZAHMET GELSİN YAZSIN TEŞEKKÜRLERİ ALSIN İİ BE OYNAMIYOM VALLAHİ TOPU ALIR GİDERİM BEN ..CIK CIK(ŞİŞİNMİŞ SMİLEY)

  11. rubyy

    bende pazardan aldığım yastık kılıflarından çanta yapmıştım süsledim püsledim amaaaaa gel gör ki birkez bile kullanmadım.ayrıca biltanın yastık kılıfları öyle böyle değil torbalar dolusuydu.Onun peşini bırakmayın…benden size tavsiye.

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum