Pazen çantalar, kırlentler, kitap kılıfları

-

Çocukluğumun elbiselerinin, pijamalarının, minderlerinin, yastıkların kumaşıdır sağlıklı pazen kumaşlar. Sadece taşranın değil de şehirlerin de vazgeçilmeziydi Sümerbank pazenleri. Pazen girmeyen ev neredeyse yok gibiydi. Desenleri, renkleri, benim için bir efsane, bir vazgeçilmezdi. Yazın serin kışın sıcak tutan, yurdumuza özel ipliklerden hazırlanan pazenlerimiz maalesef yerini günümüzde ucuz ama bir o kadar sağlıksız sentetik kumaşlara bıraktı.

pazen-kumas-canta-modelleri renkli-kumas-pazen-kirlent-kilifi renkli-kumas-pazen-yastik-kirlent-kilifi renkli-kumas-pazen-kitap-kilifi renkli-kumas-pazen-el-cantasi renkli-kumas-pazen-canta-1 renkli-kumas-pazen-makyaj-cantasi renkli-kumas-pazen-canta

RENGARENKOKU olarak 2015 yılını pazen yılı yapıp elbise, çanta, şal, minder, yatak örtüsü v.b tasarımlarımızda kullanmaya karar verdik. Yurdun değişik yörelerinden en batıdan en doğuya kadar birçok yerden toparladığımız kumaşlarla bu tasarımlarımızı gerçekleştirdik. Amacımız kaybolmaya yüz tutan kumaşlarımızı tekrar modern hayatın içine katmaya katkıda bulunmak. Gençlere sevdirmek. Öyle de oldu. Çok sevildi. Çok sevilen bu tasarımlarımıza bu yılda dört mevsim  çantalarla devam ediyoruz. Yıkanabilen hepsi astarlı çantalarımızı sizler için hazırladık. Elinden dikiş gelen hanımlarımıza da belki bir fikir verir diye burada da paylaşmak istedim.

Bazılarını patchwork bazılarını kendi kumaşıyla kombinleyerek diktiğimiz çantalarının tamamını kapitone kumaş ile astarladık. İç ceplerle kullanışlı hale getirdik, birçok modelimizin dışında da ceplerimiz var. Rengarenkkoku’ya özel boncuklar, deriler, süet parçaları, örgü motiflerle de süslediğimiz çantalarımızın tamamı birbirinden farklı hazırlanıyor, tamamı kişiye özel oluyor.

Dört mevsim kitap okuyanlar, yanında kitap taşıyanlar bilir. Kitapları sahillerde, havuzda, yolculukta çantalara tıkıştırmak kitapların yıpranmasına sebep olur. Kendimden bilirim, kitaplarım da çok kıymetli olduğu için onlar için koton ve pazen kumaşlardan yıllardır kitap kılıfları hazırlarım. Artık müşterilerim ve dostlarım için de hazırlıyorum, işte bir örnekde burada.

Pazen yastıkları, kırlentleri de unutmadık. Verandalarda, bahçelerde, balkonlarda, yaşam alanlarınızda yıkanmaya dayanıklı yumuşacık rengarenk desenlerle içiniz açılacak.

Kullanılmayan dantelleri değerlendirerek yastıklarımıza dikip değişik bir hava verebiliriz. Kullanmadığımız ara dantellerimiz sandıklardan çıkıyor. Hadi siz de el işlerinizi, annelerinizin size yapıp beğenmediğiniz çeyizlerinizi modern hayata karıştırın. Çin ve kore malı dekorasyon ürünlerini yavaş yavaş hayatınızdan çıkarıp yerli üretimlere destek verirken sağlıklı ortamlar yaratın.

Tasarımlarımızın devamını görmek, satın almak ya da fikir edinmek isterseniz blogumuzu, instagram adresimizi, facebook hesabımızı, pinterest alanımızı da ziyaret ediniz.

Bir Cevap Yazın

rengarenkoku

Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..

10marifetli Instagram konukları: catzystaschen

| | 0 Yorum

Eyfel Kulesi aplikeli keçe çanta yapımı

| | 0 Yorum

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çift taraflı bez çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kozmetik çantası dikimi

| | 0 Yorum

Tığ işi abiye çanta yapımı

| | 0 Yorum

Pratik el çantası dikimi

| | 2 Yorum