Pazar, Aralık 4, 2016
Peri’den Bir Öncesi ve Sonrası Projesi (çocuk odası yenilemesi)

17

Bir öncesi-sonrası projesiyle daha birlikteyiz :) Daha önce kendi yatak odamızı değiştirmiştik. Bu sefer de çocuklarımızın odasında yenilik yaptık.

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

MARİFETLİ PERİ
MARİFETLİ PERİ

Daha fazla fotoğraf ve açıklama için bloguma beklerim:)

17 YORUMLAR

  1. tek kelimeyle süper harika muhteşem müthiş (pek tek kelime olmadı ama dayanamadım saydım) olmuş. hatta ben bu değişimi herhangi bir siteden alıntı sandım.siz yapmışsınız oysaki. gerçekten elinize emeğnize sağlık.güle güle kullanın

  2. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Ne kadar da güzel ve ferah bir oda çocuklar için.Keyifle kullanırlar inşallah.

  3. Farfin, teşekkür ederim:)Ayme, çok teşekkür ederim.Yeniyol, güldürdün beni:) Çok teşekkürler.Elişi Defteri, çok teşekkür ederim:)Mtnaz11, zevkle kullanıyorlar da, şu an fotoğrafını çekip yayınlasam şaşırırsınız:) Çocuklarım çok dağınıklar… Çok teşekkür ederim:)BynFavori42, teşekkür ederim:)İmzanı okudum şimdi, ne kadar doğru. Defne Joy’a çok üzüldüm…

  4. Evet sürekli düşünmediğimiz gerçek bi söz aslında. Yakınımızda eya uzağımızda her yaştan insanlar terki diyar ediyor. Ama önemli olan hayat denilen uykudan ölmeden önce uyanmak. Defne Joy Foster pozitif enerjisiyle insanlara kendini hep sevdirdi. Sebebi her ne olursa olsun kalanlara sabır diliyorum.

  5. BynFavori, Allah rahmet eylesin… Sanırım onu sevmeyen yoktu.Gönüldenele’cim, çok teşekkür ederim:)Mavisofra, son zamanlarda ben de duvar kağıdına takılmış durumdayım:) Bu desen duvar kağıdı bütün yapı marketlerde var. Biz Praktiker’den aldık. Koçtaş’ta da gördüm. Teşekkürler canım:)

  6. praktikere hiç gitmedim cnm bende simli duvar kagıdı gördüm bir perdecide gittim sordum:D:D 80 ytlye almış neresiydi ya bak unutmuycam demiştim kendi kendime ımc dedi kafam durdu şuan gerisi aklıma gelmiyo oralara yolu düşerse bakarım cnm saolasın

  7. Mavi’cim, hafta sonu Koçtaş’a gittiğimde aklıma geldi tekrar baktım. Hala var orada da. Hangisi sana yakınsa ona bakarsın. 80 lira biraz pahalı ama bunlar da kalite kalite sonuçta. Rica ederim:)

  8. yani senin aldıgın daha mı uygun:D:D koçtaş daha yakın cnm gidersem alıcam çoçuk odasına yaza nasipse yaparım teşekür ederim

  9. Mavi’cim, evet daha uygun. 20-25 TL arası bir fiyatı var. Koçtaş’ta başka desenler de var. Salon için olsa pahalısını düşün derim ama çocuk odasına gerek yok bence o kadar pahalı bir ürün almaya. Hem seninkiler küçük:)