Salı, Aralık 6, 2016
Peri kızına hediye iğne oyalı havlu kenarı modelleri

8

iğne oyalı havlu kenarı

Babaannesi kızımın çeyizi için hazırlamış bu iğne oyalı misafir havlularını. Renklerini de öyle güzel uydurmuş ki havluların desenlerine, insan bakmaya doyamıyor.

iğne oyalı havlu kenarı

Bunları, banyoda bir sepetin içinde, oyaları yukarıda kalacak şekilde konulmuş olarak hayal ediyorum. Çiçek gibi durmaz mı bu rengarenk iğne oyalı havlu kenarı ile süslü havlular?

iğne oyalı havlu kenarı

Ayrıca babaannesi galiba tam zamanında göndermiş bu çeyizleri. Neden mi? Hikayesi blogumda:)

8 YORUMLAR

  1. Ne babaanneler varmış, bizde tam tersi idi. Ellerine sağlık kayınvalidenizin, kızınız da güzel günlerde kullan…

  2. Çok teşekkür ederim yorumlarınıza. Evet gerçekten şanslıyız. Anneanne de babaanne de çok becerikli.Pilli de bir sorun var galiba. Yaptığım yorumlarla veya kendi yazılarımla ilgili mail gelmiyor. Şu ara bunu yaşayan var mı acaba?

  3. çok güzeller.babaannenin ellerine sağlık.böyle torunları için uğraşan büyüklerihep çok sevmişimdir:)bende allah sağlık ve ömür verirse böyle bir anneanne olmak istiyorum inşallah.

  4. Dolunay’cım, aslında şaşırıyorum bunları düşününce… Demek ki ben hep iyi anneanne ve babaannelere rastlamışım:)Teşekkür ederim.