Pazartesi, Aralık 5, 2016

22 YORUMLAR

  1. Tamam canım.Şimdi gelmiş.Zor gerçekten amam sonuç güzel oluyor ve iş iç mekana dönünce dahada zevkli hale geliyor.

  2. Nazesen fotoğraf o kadar küçük ki 3 boyutlu olduğu hiç belli olmuyor. Daha detaylı çekip yollayabilsen ne güzel olur.

  3. Çok güzel Sevgili Nazesenciğim, bence butun Istanbul yalılarını yap, ne hoş olur, hepsi birbirinden güzeller:)) Bir de ışıklandırsan bunları minik bir ampulle gece, ay ne hoş durur.Cok sey istiyorum ama hayal etmek güzel…Hayal etmesi benden yapması senden:) Çok zor olmasa gerek değil mi ışıklandırmak benim ilk aklıma minik bir fener geldi mesela arkadan bir delikle monte:)))

  4. Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar bugün akşama kadar hastahanedeydim yarın söz daha büyük bir resim koyacağım.Işıklandırma epeydir aklımda Fiammacım Öğretmenlede konuşacağım.Bir safranbolu evi duvar lambası yapmayı planlıyorum

  5. Bunu da ışıklandır ama küçük bir fener (düğme pilli) ile arkadan minik bir delikle düğmeli basıp yakarsın istediğin zaman, bende o safranbolu evlerinden var yazlıkta çok hos oluyor yanınca ama elektrikli:)))Ay bir de safranbolu evi iç mekan çalışsana ne hoş olur.sedirler, tavan,perdeler bir de felluzlar şöyle yanınca odayı aydınlatan.. Offf yine hayal kuruyorum ama napimmmm, istiyorum:) yani görmek istiyorum:)

  6. Yok embircim yan dairede bir komşumuz felç geçirdi 30 yıllık komşu hastahaneye onu beklemeye gittim.Kızları 19 gündür uykusuz günlük işleride vardı.Destek olmak istedim.

  7. bende arkadaşlara katılıyorum güzel görünüyor fakat 3 boyutlu olduğu belli değil ellerinize sağlık uğraş ve sabır isteyen bir iş sanırım kolaylıklar diliyorum

  8. Ayy ayyyy ayyyy:)) cok hoş yakından, camdan birileri mi bakıyor? yine de bu tür çalışmaları çerçeve gösteriyor. bir de çerçeve olsa ne hoş olur kimbilir:)