Petek Vazo

-

Bu vazo arılar tarafından dizayn edilmiş. Görünümünden sıkıldığınız cam vazonuzu, arı kardeşler sayesinde yepyeni bir görünüme kavuştırabilirsiniz. Malzemeler : Bir adet cam vazo, yaklaşık 40,000 arı ..Onlara bir hafta süre tanıyın yeter :) Elde edeceğiniz bal ise işin cabası .

saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

17 yorum gelmiş

  1. nokturn

    ben anlamadım..bunu gerçekten arılar mı yapmış yoksa onlar yapmış gibi yapılmış biri ya da birileri tarafından??

  2. nokturn

    oniki çok teşekkürler açıklama için,vay be!…..uyuyang af buyur;herhangi bir hasar kalmamıştır inşallah:)

  3. cocuklacocuk

    insanların aklına neler geliyor vallahi..sen git dört köşe peteği bir kenara bırak otur vazo yap…arılar balı da hazır vazonun içine yapsa bari, petek petek uğraşmasınlar…:))),uyuyang çok kötü bir olay yaşamışsın, napıyorken yakalandın arılara merak ettim…çok geçmiş olsun

  4. kondor

    uyuyang af buyur;herhangi bir hasar kalmamıştır inşallah:)

    ayy koptum ya gecenin bi vakti ,nokturn kahkahayla güldüm soruşuna ay özür dilerim uyuyang vallahi yaşadığına değil sakın alınma …geçmiş olsun çocuk oluncada çok korkmuşsundur. Benide sokmuştu küçükken ama tek olunca herhalde eser kalmadı sendeki gibi. Arkadaşımıda damda sokmuşlardı baca temizlerken nasıl yuvarlanmadı halen şaşarım hatırlayınca.

  5. sesiber

    Bak işte çomak olayı varmış nihayetinde, ben onu bunu bilmem kesin küçükken yaramazdın sen, itiraf et.Hem Nokturn sana deyince gülüyosun da ben deyince niye alınıyosun, hıh küstüm, boz.

  6. Gamy

    ben de çok şey kaçırmışım hanımlarçizgifilim gibi :)s12ciiim biz bunu sadece seyredelim ve doğada doğanın yapabileceklerine saygıyla eğilelimalkışlıyorum XXXXXXXXXXXXX arı kardeşlerimizi

  7. kondor

    Vallahi tekrar okuyunca attığım kahkaha kulağımda çındalı. Ya nokturnda esmiyo muhabbette kalmadı lilac naber uyuyang sanada merhaba vay be nostaljik ekip marifet ah ahları ile yine eski günler dramını yaptım yani içimden.saat12 konusu sefanın ona dalışı falan filan oldum yani.

Bir Cevap Yazın