Porselen kalemleri ile cam boyama

-

Porselen kalemleri ile cam boyama nasıl yapılır? Edding porselen kalemleriyle cam kavanozları renklendirmeyi hiç düşündünüz mü? Domates biber konserveleri, reçel kavanozları derken her yıl bir sürü kavanoz oluyor bizim evde. Ben de 7 tanesini baharatlığa dönüştürdüm. Çok kolay oldu!

Yüzeyini iyice temizleyip istediğim şekilleri çizdim, boyadım. Üzerlerine kelimeleri yazarken harf stencil kullandım. 10 dakika kadar iyice kurumalarını bekleyip önceden 160 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirdim. 20 dakikanın sonunda hemen fırından çıkarmadım. Fırında soğumalarını bekleyip çıkardım.
Ben edding boya kalemleri ile birçok porselen tabak boyamıştım. Makinede 35 derecede yıkıyorum ve hiçbir şey olmuyor. Siz de fırınladığınız ürünleri gönül rahatlığıyla makinede yıkayabilirsiniz.

Ayrıntılı kavanoz boyama fotoğrafları için ve daha fazla kendin yap projeler için aşağıda profilimde bulunan linkten bloguma gelebilirsiniz.
Sevgiler!

10marifet ekibinin çektiği edding kalemleri ile cam kavanoz boyayarak baharatlık yapımı videosu da yine ilham verici olabilir.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum