edding kalemleri ile cam bardak nasıl boyanır?

-
Cam bardak boyama ve süsleme işi kulağa zor gibi gelebilir. Ama doğru kalemi kullandığınızda hem kolay hem de zevkli bir iş olduğunu, çok da güzel sonuç verdiğiniz göreceksiniz. edding kalemleri ile cam bardak nasıl boyanır peki? İşte biz bu sorunun cevabını verebilmek için bir çalışma hazırladık bu defa. O arada yazı ve sıcak güneşi biraz özlemiş olduğumuzu fark ederek bir limonata bardağı süslemeye karar verdik. Hani şu kavanoz şeklindeki kocaman cam limonata bardakları var ya, işte onlardan geçirdik bir tane elimize. Diğer elimizde de tabii edding 753 ve 755 kaligrafi kalemleri ve edding 751 numara süper kalemlerden var. Bunların hepsi tok ve doyurucu renklerde, cam üstünde de çok harika sonuç veren, kendini iyi gösteren kalemler.
Cam üzerine edding kalemler ile yazmak aslında kağıt üzerine yazmaktan çok da farklı değil. Ama tabii dikkat etmemiz gereken birkaç şey var. Birincisi, çalışacağımız yüzeyin temiz ve kuru olması. Tozdan, kirden arınmış, yağsız, kuru bir cam obje olmalı elimizdeki. Biz de kavanozumuzu bu şekilde temizleyip hazırladık. Bardak tabii kıvrımlı bir yüzey olduğu için dikkatli ve yavaş yazmak ve boyamak lazım. Hata yaparsanız çabucak ıslak mendille silebilirsiniz. Sonra tabii kurumasını bekleyip öyle devam etmelisiniz.
Çalışmanız bittikten sonra biraz kurumasını beklediğinizde, sonra artık boyanızın kalıcı halde cama yerleştiğini göreceksiniz. Yıkadığınız zaman bile çıkmayacak.
Siz de edding kalemleri ile cam üzerinde denemeler yapın. Sonuca şaşırabilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
shane

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum