PRES TUVAL UZERINE

-

Bunlar da, pres tuval uzerine,10 parmak ile tamamen dogaclama calismalarim arkadaslar.Neler mi kullandim ? Kumlu boya,relief paste,catlama icin pane crackle(sur catlasin),akriligin normali,naturali,ucuncu resimde pecete de var,vazgecemedigim parmak yaldizlar ve tabii ki vernik.

14 yorum gelmiş

  1. esinsel

    canim benim,çok teşekkür ederim.sizin aile boyu,yaratıcılık dolu işlerinizin yanında lafı bile olmaz.senin bir yazına, nazar boncuğu eklemek istedim,ama o bölüm servis dışı göründüğnden olmadı.

  2. ozi2gozi

    ellerine saglik esinsellll… cok hos olmuslar… benim de evde iki tuval var arkadasim biseyler yapayim diye almisti bunlari görünce aklima geldi… parmakla cok da stres aliyordur oh bir tasla iki kus… cok da güzel hediye olur bunlar ya… yilbasi da yakin hem :)

  3. kriizantem

    Harika olmuş renklerde çok hoş, ben fırça arkasıyla yuvarlaklar çizerek şekil vermiştim, sen nasıl yaptın, özelikle birinciye nasıl şekil verdin merakımı celbetti:)

  4. esinsel

    tualin tamamını, beyaz kumlu boya ile boyadıktan ve boya kuruduktan sonra,kenarlarında biraz boşluk bırakarak ortadaki kısmın üzerine sür çatlasın da denilen, pane crackle sürdüm ve senin yaptığın gibi fırça sapı ile, bariz görünen şekilleri vererek kurumaya bıraktım.diğer ince görünümlü şekiller sür çatlasının marifeti kriizantemcim.

  5. birdost71

    sür çatlasının marifeti diyorsun sevgili esinsel ama renkler harika işlem harika.sadece sürmekle olmuyor sanırım..

  6. esinsel

    daha iyi ya,kriizantem.bir damlacık şeyler, dünya para.zaten baktım malzeme çok pahalı,bende keyif için yapıyorum,bıraktım açıkcası. çok oldu ben bunları yapalı,bilseydim sadece çatlatma mediumunu alır,gerisini senin yönteminle yapardım.elimde tuallerim var artık çalışabilirim :)) çok teşekkürler sana canım.

  7. esinsel

    çok teşekkür ederim gunesedogru, sevindim beğenmenize :)pres tuvalin tam olarak yapılışını bilmiyorum.ancak tuval bezinin çerveye değilde,sanırım kontraplak gibi sert bir malzemeye preslenmesi yada sıkıca gerilmesi ile elde ediliyor.

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum