Puf (Lastikten::))

-

21 yorum gelmiş

  1. celebi74

    bursada komşumunuz evinde vardı bunlardan yıllaaaaarrr önce… kumaş kılıfları vardı alt ve üst kısımları lastikli.. çiçekli böcekli.. :))şimdi örgüden olmuş.. örgü bu kadar modayken neden olmasın.. renkleride hoş.. şeker gibi olmuş..arkadaşının eline sağlık..

  2. aheng

    Arkadaşımın adına hepinize çok çok teşekkürler,okuyunca o da çok mutlu olacaktır:)adadenizi arkadaşım yaklaşık 6 yıldır kullanıyor,hiç birşey olmadı kirlenince de alt tarafını lastikle büzdüğü için çıkarıp yıkıyor sadece.

  3. tuffe

    Çok şeker olmuş.Yandaki parça tutup sürükleyebilmek için düşünülmüş sanırım.Orta kısmını yastık benzeri bir şeyle doldurmuş mu?

  4. Daliya

    güzel fikir bahçede çiçek ekmiştim, bahçeye sehpa yapmıştım. Ama puf yapılabileceğini hiç düşünmedim. Kutlarım arkadaşınızı çok güzel olmuş.

  5. aheng

    tuffe,daliya,golgeliyol çok teşekkür ederim yorumlarınız için.tuffe,aslına bakarsan içini doldurmak için epey uğraşmıştı arkadaşım, dediğin gibi kullanılmayan yastık,elyaf vb.şeylerle doldurdu birde içine kılıf ta koymuş kirlenmesin diye.

  6. ozgeozgeozge

  7. aheng

    Özge,Noblesse,çok teşekkür ederim:)…Özgecim bu pufta da 2 tane lastik var bir tanesi dediğin gibi çok basık olurdu ve tahmin ettiğiniz gibi de çok ağır ama kenarındaki parça bu işlemi kolaylaştırıyor.

  8. yenihayat54

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık..lastiğin orta boşluğunu neyle dorldurdunuz merak ettim..boşluğa düşme riski var:))

  9. Figen abla

  10. aheng

    kriizantem teşekkür ederim canım.yenihayat54,orta boşluğu daha öncede belirttiğim gibi,elyaf,kullanılmayan yastıklarla doldurulmuş,onun için risk yok yani::))Figen abla çok teşekkür ederim,arkadaşım adına,ama dediğiniz gibi keçe gibi kumaşlarla da çok hoş olmuştur eminim.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum