Pazar, Aralık 11, 2016
Renkli Rüyalar

9 YORUMLAR

  1. Bengi abla bunlar çok şirin yahu, ben bunu uyku maskesi değilde üzerine bir fermuar dikip bozuk para cüzdanı, anahtarlık, minik makyaj çantası, selpak yada ped çantası olarak kullanmak isterim.

  2. Uyku maskesi, migren maskesi her şekilde güzel. Benimki yanıbaşımda çekmecemde durur hep. Bunlar şipşirinmiş ama, böyle sokağa bile çıkılır :)) Saç bandı olarak tabii

  3. uyku maskesi kullanmıyorum ama harika miniş çanta olur embir gibi üstüne bir fermuar içine cep ve minik cüzdan iş tamam…

  4. uyku maskesini ne zamandır istiyorum..Sağlıklı bir uyku için,beynin melatonin hormonunu salgılaması gerek..Bu da ancak hiç ışık olmayan yani karanlık bir ortamda gerçekleşiyor ve gece 2’den sonra beyin salgılamaya başlıyor..Melatonin hormonunun salgılanması için seratonin ve isim olarak aklıma gelmiyoe şimdi benzer bir kaç hormonun da salgılanması gerekiyor..Tüm bu hormanlar SİNİR SİSTEMİ için elzem!..Psikiyatrların verdiği antidepresan ilaçların muhteviyatındaki maddeler;sinir sistemlerindeki arıza sonucu yeterli miktarda üretilemeyen bu hormonların salgılamasına yardımcı oluyormuş araştırmalarım neticesi…velhasıl;bu uyku maskelerini yabancı filmlerde pek bir görürdüm meğersem insanlar işi biliyorlarmış..