Romantik bebe yaka (dantel modelleri)

-

dantel yaka kolye

İnci ve dantel birleştiğinde oluşturduğu büyünün yerini şüphesiz ki hiçbir şey dolduramaz. Ben de ilk bebe yaka tasarımımda romantik tasarımları çok seven biri olarak bunu kullandım. Pek bebe yaka formunda kalmadı, farkındayım :) Hatta yanına da uyumlu bir yüzük yaptım.

Diğer görseller blogumda: Pontinin Takıları

9 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    gerçekten tam romantizm havası olan bir tasarım çok güzel yapmışsınız.dantel eski mi yoksa eskitilmiş havası vermek için bir işlem mi yaptınız? sandıktan çıkmış dantellere benziyor.

  2. senayatilgan

    Ben bunu biryerden görmüştüm demiştim yazıyı ilk gördüğümde ve sizin sitenizi incelediğimde görmüşüm :) Bunu unutmak mümkün değil çünkü gerçektende o kadar şık olmuşki… Harici yaka modellerini hiç kullanmadım ama çok çok süper bir model olmuş. Ellerinize sağlık…

  3. mrsWurm

    Çok hoşlar. Bir de, ben sizin yaptıklarınızı nerde görsem tanıyorum, kesin bunlar “pontinin takıları” diyorum :) Sanırım bu, kendinize özgü bi tarzınız olduğu anlamına geliyor =)
    Elinize sağlık :)

  4. dozbey

    zulaltan çok teşekkürler, danteli direk hazır satılanlardan aldım, likralı ve ince, zarif bir yapısı olduğu için öyle duruyor, ben de bayılıyorum, bitecek diye ödüm kopuyor hatta :)

    senayatilgan çok teşekkürler, benim de ilk yakam ve hiç harici yaka kullanmadım sizin gibi bu ilk olacak :)

    deliişibunlar, çok teşekkürler :)

    mrsWurm nasıl mutlu oldum, ne güzel yorum bu :D Umarım yavaş yavaş oturmaya başlıyordur, çok ama çok teşekkürler :)

    SeherK çok teşekkürler :)

  5. dozbey

    cherry bu yorumlar ayrı bir mutlu ediyor beni, çok teşekkürler :)

    x madame teşekkürler, ben de çok yakıştırıyorum.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum