Rüya gibi tealight zımbırtısı :)

-

Boncuk ve tavuk teli (tel işte) kullanılarak yapılmış sihirli bir tealightlık yapmak ister misiniz? İşte burada yapılmışı var. Ben çok cici buldum. Denenebilir.

18 yorum gelmiş

  1. polyanna 69

    senin yazdığın gibi çok cici.bir de yazılarını okuduğumda görüyorum. başlıkları çok güzel buluyorsun. hem bir kelimeyle tasvir ediyorsun hem de senin espirini yansıtıyor. gülümseyerek okuyor insan.sevgilerimle.

  2. acemihobici

    allah iyiliğini versin, kümes teli değil mi o tavuk teli?çok değişik ve hoş bir şey, bayıldım valla. paylaşımın için teşekkürler arkadaşım…bunların uzunlarını alıp, kıvırıp, süsleyip abajur kıvamında birşey de yapabiliriz di mi? bak bu fikrimi beğendim şimdi:)) ne dersiniz olur mu acep????

  3. aheng

  4. Yamali bohca

    Gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş. Paylaşım için teşekkürler. Aheng yakında senin çalışmanıda dört gözle bekliyorum. Acemi hobi fikrini bende tuttum. Hepiniz harikasınız vallahi:)

  5. embir

    polyannacım teşekkürler canım, komik başlıkları seviyorum:))Acemihobicim translate yapınca orada tavuk teli diye çıktı bende anlamadığım öylece yazdım işte :)) Abajurda olabilir tabi ama aheng elime batıyor diyor dikkatli olmak lazım aman ha…Ahnegcim sende birtanesinnn, çalışmanın işe yarayacağını bilmek beni daha mutlu etti. Parmağına dikkat et canım.Aytacım teşekkürler, bilemedim işte onun kümes teli olduğunu :))Yamalı bohçacım merci canım.

  6. banuca

    Çok güzel bir fikir gerçekten. Bu tavuk teli de daha çok civciv kümesleri için satılıyor, doğru yani. Yalnız çabuk paslanıyor, sanırım verniklemek gerekiyor. Kıskandım, ben de yapacağıııım :))

  7. embir

    allahım sonunda birisi çevirinin doğru olduğunu onayladı. Sağol banucum ya, bende pis çeviri demiştim kümesi yapmış tavuk:))Hadi bakalım sende yap canım

Bir Cevap Yazın

embir

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum