Rüzgar Gibi Geçti…

-
Rüzgar Değirmeni 2
Rüzgar Değirmeni 2

Bu seramiği yazın Alaçatı ve Bodrum’da gördüğüm rüzgar değirmenlerinden esinlenerek yaptım. Kendileri şamot çamurundan yapılmıştır. İlgilenenler diğer çalışmalarımı burada bulabilirler.son hali içerde:

Rüzgar Değirmeni 1
Rüzgar Değirmeni 1

15 yorum gelmiş

  1. Rengin Efendisi

    Seramikle hayal ettiğiniz şeyi şekillendirmek çok zevkli. Onu boyamak daha zevkli Güneşedoğru:)) Herkese tavsiye ederim. Günün stresinden eser kalmıyor üzerinizde inanın:))

  2. Figen abla

    Rengin Efendisine şiddetle katılıyorum..seramik çalışmasından daha keyifli birşey olamaz..inanın seramikle tanışalı resim yapmayı bile unuttum..bu çalışmaların hepsi birbirinden şahane..elleriniz dert görmesin…

  3. banuca

    Hanımlar, hanımlar artık ne ile uğraşacağımı şaşırdım. Zaten sizin bu harika eserlerinize bakmaktan, yorum yazmaktan kendimi alamıyorum, vaktimin de çoğu pc başında geçiyor, parmaklarım burada yorulyor, bu kadar marifetli biraraya hangi sitede gelebilir, tevekelli site artık bu ağırlığı kaldırmıyor.Bu da harika olmuş, ellerine sağlık…

  4. Rengin Efendisi

    Sevgili Figen Abla, çok haklısın seramik gerçekten çok keyifli bir uğraş. Bir yıldır haftada bir gün kursa gidiyorum ve o günü iple çekiyorum. Şimdi eve bir torba çamur ve ebeşuar alıp evde de çalışmayı planlıyorum:))

  5. Rengin Efendisi

    Sevgili Nazesen ve Yamalı bohça eğer denemek isterseniz Ankara’da benim gittiğim kursu önerebilirim. Ümitköy’de. Adı Atölye Beyaz. Çok tatlı bir hocamız var. Hacettepe Seramik bölümü mezunu. Tavsiye ederim:))

  6. cicibisiiiy

    böcek fobinize napsak:))siz bana kek pasta yemeyede gelmezsiniz galibna hahhaservislerimi örtümünb üstüne yapıyorum henüz gık diyebilen olmadı hahha

Bir Cevap Yazın