Salı, Aralık 6, 2016

20 YORUMLAR

  1. Ooooo, bu ne harika bir tasarımdır böyle, önce dıştan pek anlayamadım ama yakından çoook cici sıcacık bir kasaba meydanı çıktı. Ellerine fikrine sağlık, harika bir şehir kuracağından eminim ama benim gönlüm bir köyden yana, hani çeşmesi, fırını, ahırı, derme çatma evleriyle… (nede olsa dağda yaşıyorum, zevk işte)

  2. çoook tatlı olmuş…seramik çamurunun verdiği keyif konusunda size şiddetle katılıyorum….neredeyse diyeceğim ki;hemen herkes bir seramik kursu bulup,kayıt olsun…ben hayatımda bu kadar zevkli bir uğraş ne gördüm,ne de duydum….

  3. Harika bir çalışma, çok ta özgün. Ellerinize sağlık.Figen abla olsa gideceğiz de, yok. Biz de polimer kille, kırtasiye çamuruyla oyalanıp duruyoruz işte.

  4. Çok çok teşekkür ederim herkese:)) Banuca köy-kasaba fikride güzel olabilir aslında. Ben evler yapmayı seviyorum. Şimdiye kadar bir Alaçatı evi yaptım. Ama fırında bir duvarı patladı maalesef. Üşenmedim yenisini yaptım. Bir deniz feneri, bir kuş evi, bir mantar ev bitti. Fırınlanmayı bekliyorlar. Şimdi onlara birde köy evi ekleyeceğim:)

  5. Figen abla, herkesin seramik kursuna gitmesi konusuna kesinlikle katılıyorum.Hani çocukken çamurla oynarken ne kadar mutlu olurduk değil mi?Benim aklıma o günler geliyor.Zaten bir kere elini çamura bulaştıran kolay kolay bırakamıyor:))

  6. Yamalı bohçe ve Sesiber çok teşekkürler:)) Eğer Ankara’da iseniz bir adres biliyorum Atölye Beyaz:)Bu da biraz reklam gibi oldu kusura bakmayın:)))Ama ben orada mutlu oluyorum. Herkesin de mutlu olmasını istiyorum. Kötü niyetim yokk:))

  7. hadi herkes kalksın,ceketini giysin,hep beraber,en yakındaki seramik kursuna yazılmaya gidiyoz kızlar :)vallahi sonra çok memnun kalacaksınız..ben kursa gitmek için her gün yarım saat rüzgarda,çamurda bisiklet sürüyorum..siz rüzgara karşı kışın bisiklet sürdükten sonra insanın kulakları nasıl ağırıyor biliyor musunuz? :((((ama değer yaa :))))

  8. Sevgili pierrecassi ve qlin ilginize teşekkür ederim:))Figen abla çağrınıza kesinlikle katılıyoruuum:)) Ayrıca sizi takdir ediyorum. Helal olsun. Haftada iki gün yarım saat bisiklet üstünde gidip gelmek çok zor. Ama sonuç güzel değil mi:)))

  9. Çok değişik bir çalışma olmuş.Vaktim olsa bu görüntüden sonra ilk işim bir seramik kursu araştırmak olurdu.Ama yazdım bir kenara.Emeklilikte, çok değil 2-3yıl sonra, yapacaklarım arasındaki listeye ekliyorum.Ellerinize sağlık.

  10. sevgili Rengin Efendisi valla yarım saat bozuk yollarda bisiklet sürünce insanın poposu adeta nasır tutuyor :((indikten sonra bi on dakika oturamıyorsunuz :((