sabır işi: tel kırma

-

bu telkırmayı da teyzemin kızı yaptı.henüz ne olarak kullanabileceği hakkında bişi bulamadık ama boyutları tam buzdolabı örtüsü kadar.ilk denemesi olduğu için aldığı bezin hepsini kullanmış.ama sırada salon takımı var.bu arada sadece bunu üç ayda bitirmiş.salon takımı biter mi bilmem.bekliyip görücez artık.

11 yorum gelmiş

  1. BeyazKKelebek

    bende bugün gittiğim kursta gördüm yapılışını gerçektende sabır işi ama sonuçları işte böyle güzel oluyo.yapanın ellerine sağlık

  2. marvil

    teşekkür ederim yorumlarınızı ileticem teyzemin kızına.buzdolabı süsü olarak zayi etmesin diye özellikle:)

  3. gelincigin dunyasi

    çok şık olmuş ama 3 ay aman Allahım!!!!!ne sabır hakikaten. hiç bana göre değil.teyze kızınızın ellerine sağlık bencede dolap örtüsü olarak yazık olur onca emeğe

  4. celebi74

    evet marvil çok güzel olmuş ve arkadaşlarında dediği gibi örtü olsun bu bir masa üzerinde.. başka şeylere de uyması şart değil oturma odasında tek bir sehpa üzerine de olur..tabi yanına bir iki küçük parça yapıp salonda kullansa da olur ama buzdolabı üzerine koymayın.. hiç anlamadım zatne buzdolabının üzerine örtü serilme işini .. :))sevenler kızmasın sakın ben küçüklüğümden beri sevmedim bu fikri..elinize sağlık..benim kuzenlerde yaptı bunlardan biliyorum aylarca hiç ellerinden düşmedi ama sonuçta güzel şeyler çıkıyor ortya..güzel günlerde kullanın…

  5. nurkaya

    eltim salon takımını kahverengi tüle yapıyor. Mobilyalar üzerinde çok şık görünüyor. epey uzun süre de yapılıyor ama değdiği bir gerçek..

  6. ebruzen

    arkadaslar tel kırma modellerı arıyorum bana desen konusunda yardımcı olabılırmısınızz…ayrıca buzdolabı ortusu fıkrıne bende karsıyımm yazık olur onca emege mutfakta kullanılırsa…

Bir Cevap Yazın