ilaç şişelerini napıcaz?

-

Penisilin şilşelerinden baharatlıklı magnet yaptım:))Elimde epeyce biriken penisilin şişelerini nasıl değerlendirsem diye düşündüm ve magnette karar kıldım.Baharatları doldurdum.Üzerlerine kumaş kesip silikonla yapıştırdım.Kurdeleyle bağladım.strafor tabakların kenar kısmını kesip üzerine şişeleri arkasınada bolca mıknatıs çubukları yapıştırdım.Şişelerin ağırlığını taşıyabilmesi için.Onlarla ilgili bir proje daha var.Ama beni biraz uğraştıracağı için yoğun olmadığım bir zamanda yapmayı planlıyorum:))Onuda sonra paylaşırız:))

37 yorum gelmiş

  1. benz

    Bende de var bunlardan. Magnet yapmayı düşünüyordum ben de ama öbür fikrinizi de merak ettim. Bunlar da çok güzeller elinize sağlık.

  2. gonuldenele

    teşekkürlerrr….Bbuketcim,benimkiler hastalığımdan kalma:)ama sağlık ocaklarından temin edebilirsin.Güneşedoğru bi dönem sarkaç şeklinde olanından da yapmıştım.Değişik bişey olsun istedim bu defa:))

  3. orece

    harika olmuş ellerine sağlık. kan şişelerini biriktirdi oğlum nazarlık yapıcaktım bu daha cok hoşuma gitti.

  4. bbuket

    hay allah şimdi sağlık ocağına gitmem lazım öylede ters bir yerdeki hiç tanıdığımda yok verirlermi acep. 20 tane ha iyi madem gidip dilenicez artık napalım.

  5. merytolg

    ayyyyy çok iyi fikir ablacım süpersin valla teşekkürler ..bende kan şurubu içiyorum böyle minik şişelerde her ay 3 paket 30tane yapıyor hep atıyordum fikir annem sensin bende yapıcam hemen teşekkürler çok şeker olmuş :))

  6. merytolg

    ay ne bileyim ablacım ya hep atıyordum şimdi kendi kendime yok sen daha olmamışsın dedim valla öğrenecek çok şeyim var daha sizlerden :)

  7. merytolg

    aynen öyle ablacım sizlerle güzelleşen bir site hem yardımcı hem eğitici hem öğretici hem yetenek kazandıran sizlerle çok güzel aman size bişey olmasın !’!

  8. kriizantem

    İnanmıyorum arkadaşım, seninle aynı şeyi düşünüyoruz valla, iki tane boş kutuyu aynen bende böyle yapıpi buzdolabına magnet yaptım. Seninle niye bu kadar iyi anlaştığımız çıkıyor ortaya, zevklerimizde aynı:)Çok sevimli görünüyorlar, birkaç şişe daha bulup çoğaltmalıyım. Ellerine sağlık canıkom:)

  9. murebdu[pilli_silinen_hesap]

    ben de elime geçen ilaç şişelerinden sallantılı bir mutfak süsü yapmıştım.bu da çok orjinal olmuş.elinize sağlık.

  10. minnosum

    okuduğum 32 yorumdan sonra bana söyleyecek söz kalmamış;arkadaşlar herşeyi yazmış.çok orjinal bir çalışma olmuş.elinize sağlık

  11. gonuldenele

    merytolg diyor ki;ablacım bakarak yaptım 1 tane ama mıknatıslarım taşımadı üüff :S:)

    canım mıknatısların kuvvetli olması gerekiyor.reklam için olanlar taşımaz.

Bir Cevap Yazın

edding’le toprak saksı boyama

| | 24 Yorum

edding’le metal tepsi boyama

| | 0 Yorum

Kişiye özel ahşap suplalar

| | 0 Yorum

edding’le kalpli porselen kupa boyama

| | 0 Yorum

Seramik boyama pembe şekerlik

| | 0 Yorum

Porselen tabak boyama – diy

| | 0 Yorum

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Parlak pullu dekoratif kaftanlar

| | 2 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Saksı boyama, yenileme örneği

| | 2 Yorum