Pazar, Aralık 4, 2016
Tel zımba makinemi kullandım bilee

Tel zımba makinemi kullandım bilee

61

Bu sehpalar komşumun.Atıl durumda bir kenarda beklerken onları hayata katmaya karar verdik.4 sehpayı 2 li bölüştük.Oda paylaşır yakında:))Burada sehpanın eski durumu.Mobilyası bozulunca üzerine yapışkanlı kağıt kaplayıp bir süre daha kullanmış.

Resimlerin sıralaması karışmış ama ben anlatayım.Önce sprey yaldız boya ile kararmış metal sehpa ayaklarını boyadım.Işıl ışıl oldular.

Tel zımba makinemle üst kısmını sunni deri ile kapladım.

Kaplanmış ve yenilenmiş durumuna yan bakış:))

Sprey boyayla eline geçen herşeyi yaldızlayan bendenizin son eserleri topyekün karşınızda efendim.Nasıl ama? sehpalar hayat bulmuş değilmi?

61 YORUMLAR

  1. tebrik ederim super inanki bunu gorunce dusunmeye basladim kim de bi eski sehpa var ve ben yenileyebilirim:) bi heves geldi gorunce:) bence keske ayaklarini sokup deriyi sarsaydiniz derim:)

  2. Çok güzel olmuş deri çok yakışmış sehpalara. Ben söylemiştim zımbayı alınca duramıyor insan herşeyi zımbalamak istiyor diye. Elinize sağlık harika proje.Zımba satışalrında patlama olacak bu gidişle.

  3. süper süper süper ….tebrikler çok hoş..hazır arasak bulunmaz heralde böyle bir şeybende alıcam tel zımba ama rahat duramam ben her yeri kaplarım diye korkuyorum :)

  4. Ben gitmişim yazım yayınlanmış,arkadaşlarımın güzel yorumları yapılmışş..herkese kocaman teşekkürler önce.

    hobim diyor ki;tek kelimeyle harika…zımba makinasını kullanmak kolay mı acaba?

    Bence çok zor değil kullanımı biraz dikkat gerekiyor.

  5. gunesedogru diyor ki;müthişsiniz kutlarım …üst kısmı sökmeden yapmışsınız sanırım… gayet muntazam duruyor

    cadikazani diyor ki;bence keske ayaklarini sokup deriyi sarsaydiniz derim:)

    Bunada bir açıklama yapayım;Güneşedoğrunun tahmin ettiği gibi üst kısmı sökmedim.Çünkü ahşap kısım ayakların birleştirdiği metal bir çerçevenın içinde kalıyor.Önceden kaplandığından o kısım resimlerde görünmüyor.Ahşap olan kısmı sökseydim ayaklar metal bir çerçeveyle kalacaktı.Derinin vereceği kalınlıkla aynı mesafe içine yerleştirip vidalamak eskisi kadar sağlıklı olmazdı.Bende deriyi kenarlardan içe doğru döndürüp zımbaladım.Yalnızca ayakların üzerindeki daire görünümlü metal kısımdaki deriyi dikkatlice keserek köşelerin muntazam görünmesini sağladım.

  6. Yalnızca ayakların üzerindeki daire görünümlü metal kısımdaki deriyi dikkatlice keserek köşelerin muntazam görünmesini sağladım.

    öğrenmek istediğim buydu teşekkürler

  7. Bişey değil sevgili güneşedoğru.Bence böylesi daha hoş oldu.Kenarlarda metal çerçevenin görünmesini tercih de etmedim açıkçası.

  8. Anladık birdost71 de çatlatacak bizi, ikiniz tek nick kullanıp yayınlasanız da ızdırap katlanmasa olmaz mıydı:)) Sahi size yakın yerlerde kiralık falan bir ev yok mu? 10 marifet olarak kiralayıp her ay birimiz komşu oluruz sana hem de Konya yı görürüz sevgili Gonuldenele cigim.

  9. Senden bu beklenirdi gönüldenele arkadaşım.Ben sprey boyanın markasını öğrenmek istiyorum.Elleriniz dert görmesin nazar da değmesin MAŞALLLAH.

  10. fiamma1 diyor ki;Anladık birdost71 de çatlatacak bizi, ikiniz tek nick kullanıp yayınlasanız da ızdırap katlanmasa olmaz mıydı:)) Sahi size yakın yerlerde kiralık falan bir ev yok mu? 10 marifet olarak kiralayıp her ay birimiz komşu oluruz sana hem de Konya yı görürüz sevgili Gonuldenele cigim.

    :))birdost71 in çalışması benimkinden farklı oldu.Kiralık evi boşverin,siz gelin başımızın üstünde yeriniz olur..

  11. 2zannesi diyor ki;Senden bu beklenirdi gönüldenele arkadaşım.Ben sprey boyanın markasını öğrenmek istiyorum.Elleriniz dert görmesin nazar da değmesin MAŞALLLAH.

    Çok teşekkürler ikizannesi:))Boyanın markası RAYKON muş:))düz renkler 7,5 yaldızlar 9,5 lira.

  12. birkaç müdahaleyle bambaşka bir şey ortaya çıkarmışsın. ahşap kısmı vidalarından söküp bu şekilde deri ile kaplasaydın (belki böyle varsa hatalar gizlenebilirdi ama) bu kadar farklı olmazdı. böylesi daha iyi olmuş. ayrıca vazoyu ve sepetçikleri de sprey boya ile konsepte dahil etmen çalışmanı daha çekici kılmış. tebrik ederim.

  13. Sevgili Gonuldenele, nasıl guzel bir yurek var sende,paylaşmayı bilen, paylaştıkca artan ve buyuyen…Allah hep guzellikler cıkarsın karşına o sımsıcak davetin bile yetti arttı bana:)

  14. gönüldenele, hem sen hemde yaptıkların MUHTEŞEMMMM..:)MAŞALLAH, ellerine sağlık . süper süper süperrrrrrrr…bu makinadan bende almalıyım.. koltukları slikon yerineartık zımbalar dururummm :)))

  15. söylenecek bir şey yokki harika olmuş müthiş muhteşem… dilim tutuldu hazır gibi sanki hiç kullanılmamış… ellerine sağlık, harikasın sen :)

  16. çok çok çok güzel olmuş bayıldım vallahi. ellerin kolların dert görmesin ablacım vlla başka da diyecek bişşey bulamıyorum arkadaşlar en güzel şeyleri söylemişler zaten .muhteşemsin diyip noktayı koyuyorum:)

  17. çok şık olmuş.. bu deri görünümlü sehpalar çok uçuk fiyatlara satılıyor. ellerinize sağlık… ne denir ki başka muhteşem bir geri dönüşüm olmuş.

  18. VAAVVV SÜPER OLMUŞŞ BAYILDIM İNAN ELİNİZDEN HER İŞ GELİYOR ÇOK GÜZEL YAAA ELİNİZE AKLINIZA SAĞLIK SÜPER OLMUŞ GÜLEGÜLE KULLANIN…

  19. Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Ben fırça aldığımdan bu yana nereyi boyayayım diye düşünüyorum bi de zımba alırsam ne olur kimbilir ama kulağıma da kar suyu kaçtı bir kere. Alınacaklar listesine girdi kendisi.

  20. bu arada nerden ve nekadara aldınız acaba makinanızı bende sordum dün madia marketten 65 tl dediler biraz pahalı gibi sanki :S sizce ?

  21. Çok güzel olmuş ablamda da var böyle bir sehpa takımı o da eskiliğinden yakınıyordu.Bizim de kolları sıvama vaktimiz sanırım.Teşekkürler paylaşım için…

  22. merytolg diyor ki;bu arada nerden ve nekadara aldınız acaba makinanızı bende sordum dün madia marketten 65 tl dediler biraz pahalı gibi sanki :S sizce ?

    Bem koçtaş tan aldım.13 liradan başlıyordu fiyatları.benimki 18 lira.5 lirayada bir kutu zımba teli aldım.yani toplam 23 gibi bişey tuttu.65 ev tipi kullanım için pahalı bencede.Başka yerlerdede bak istersen.

  23. Merytolg Japon pazarından aldım ben 7 ya da 8 liraydı. Çatır çatır zımbalıyor valla, çok kuvvet gerektiriyor yanlız, yanınızda kaslı bir bey bulundurup, şuraya hıh şimdi de buraya bas diye emir verin:)

  24. evet aynen öyle gönüldenele arayış içindeyim kurban arıyorum:)merytolg ben de 19 liraya aldım paketin içinde üç çeşit de zımba teli var..

  25. Benimkinin kullanımı rahat.Yada ben bin hevesle tüm gücümümü kullandım ne:))yardım istemedim.Selmacım sandalye,puf ,sehpa…ne varsa gözünü dikiyor insan dimi?

  26. Ben de Bauhaus’dan 8 liraya almıştım. Çok oldu alalı zımbası ne kadardı hatırlamıyorum.Benimkinin yanında bir de aparatı var kağıt zımbası olabiliyor. Sandalyelerimi kaplamıştım yakında yayınlayacağım ben de.

  27. teşekkür ederim ablacım valla iyiki sormuşum evet hemde bayagı pahalıymış benim sorduğum heralde bu koltuk kaplayanlar için detaylı birşeydi ama bende bakiyim bi koçtaşa selamlar teşekkürler..

  28. gonuldenele diyor ki;Selmacım güle güle kullan.Şimdi evde dört dönersin neyi kaplasam diye:))

    evet aynen öyle kafamın içinde tilkilerimi gezdiriyorum, ortaya birşey çıkarmadan rahat edemem:)

  29. Benimde yeni bişey var aklımda.ama bayağı kapsamlı.haftasonu sınavlar var.atlatayımda.hı burda ne işin var dersen serde ders çalışıyorum ben.5 soru bi yorum:)))))

  30. süpersin valla …. annemin de atacak olduğu zigon sehpa takımı vardı hemen alayımda senin fikrin ile onlarıda yeniden kullanıma hazır edeyim..fikrin için çok teşekkür ederim.