Tel zımba makinemi kullandım bilee

-

Bu sehpalar komşumun.Atıl durumda bir kenarda beklerken onları hayata katmaya karar verdik.4 sehpayı 2 li bölüştük.Oda paylaşır yakında:))Burada sehpanın eski durumu.Mobilyası bozulunca üzerine yapışkanlı kağıt kaplayıp bir süre daha kullanmış.

Resimlerin sıralaması karışmış ama ben anlatayım.Önce sprey yaldız boya ile kararmış metal sehpa ayaklarını boyadım.Işıl ışıl oldular.

Tel zımba makinemle üst kısmını sunni deri ile kapladım.

Kaplanmış ve yenilenmiş durumuna yan bakış:))

Sprey boyayla eline geçen herşeyi yaldızlayan bendenizin son eserleri topyekün karşınızda efendim.Nasıl ama? sehpalar hayat bulmuş değilmi?

61 yorum gelmiş

  1. cadikazani

    tebrik ederim super inanki bunu gorunce dusunmeye basladim kim de bi eski sehpa var ve ben yenileyebilirim:) bi heves geldi gorunce:) bence keske ayaklarini sokup deriyi sarsaydiniz derim:)

  2. sserapp

    Çok güzel olmuş deri çok yakışmış sehpalara. Ben söylemiştim zımbayı alınca duramıyor insan herşeyi zımbalamak istiyor diye. Elinize sağlık harika proje.Zımba satışalrında patlama olacak bu gidişle.

  3. merytolg

    süper süper süper ….tebrikler çok hoş..hazır arasak bulunmaz heralde böyle bir şeybende alıcam tel zımba ama rahat duramam ben her yeri kaplarım diye korkuyorum :)

  4. gonuldenele

    Ben gitmişim yazım yayınlanmış,arkadaşlarımın güzel yorumları yapılmışş..herkese kocaman teşekkürler önce.

    hobim diyor ki;tek kelimeyle harika…zımba makinasını kullanmak kolay mı acaba?

    Bence çok zor değil kullanımı biraz dikkat gerekiyor.

  5. gonuldenele

    gunesedogru diyor ki;müthişsiniz kutlarım …üst kısmı sökmeden yapmışsınız sanırım… gayet muntazam duruyor

    cadikazani diyor ki;bence keske ayaklarini sokup deriyi sarsaydiniz derim:)

    Bunada bir açıklama yapayım;Güneşedoğrunun tahmin ettiği gibi üst kısmı sökmedim.Çünkü ahşap kısım ayakların birleştirdiği metal bir çerçevenın içinde kalıyor.Önceden kaplandığından o kısım resimlerde görünmüyor.Ahşap olan kısmı sökseydim ayaklar metal bir çerçeveyle kalacaktı.Derinin vereceği kalınlıkla aynı mesafe içine yerleştirip vidalamak eskisi kadar sağlıklı olmazdı.Bende deriyi kenarlardan içe doğru döndürüp zımbaladım.Yalnızca ayakların üzerindeki daire görünümlü metal kısımdaki deriyi dikkatlice keserek köşelerin muntazam görünmesini sağladım.

  6. gunesedogru

    Yalnızca ayakların üzerindeki daire görünümlü metal kısımdaki deriyi dikkatlice keserek köşelerin muntazam görünmesini sağladım.

    öğrenmek istediğim buydu teşekkürler

  7. gonuldenele

    Bişey değil sevgili güneşedoğru.Bence böylesi daha hoş oldu.Kenarlarda metal çerçevenin görünmesini tercih de etmedim açıkçası.

  8. fiamma1

    Anladık birdost71 de çatlatacak bizi, ikiniz tek nick kullanıp yayınlasanız da ızdırap katlanmasa olmaz mıydı:)) Sahi size yakın yerlerde kiralık falan bir ev yok mu? 10 marifet olarak kiralayıp her ay birimiz komşu oluruz sana hem de Konya yı görürüz sevgili Gonuldenele cigim.

  9. 2zannesi

    Senden bu beklenirdi gönüldenele arkadaşım.Ben sprey boyanın markasını öğrenmek istiyorum.Elleriniz dert görmesin nazar da değmesin MAŞALLLAH.

  10. gonuldenele

    fiamma1 diyor ki;Anladık birdost71 de çatlatacak bizi, ikiniz tek nick kullanıp yayınlasanız da ızdırap katlanmasa olmaz mıydı:)) Sahi size yakın yerlerde kiralık falan bir ev yok mu? 10 marifet olarak kiralayıp her ay birimiz komşu oluruz sana hem de Konya yı görürüz sevgili Gonuldenele cigim.

    :))birdost71 in çalışması benimkinden farklı oldu.Kiralık evi boşverin,siz gelin başımızın üstünde yeriniz olur..

  11. gonuldenele

    2zannesi diyor ki;Senden bu beklenirdi gönüldenele arkadaşım.Ben sprey boyanın markasını öğrenmek istiyorum.Elleriniz dert görmesin nazar da değmesin MAŞALLLAH.

    Çok teşekkürler ikizannesi:))Boyanın markası RAYKON muş:))düz renkler 7,5 yaldızlar 9,5 lira.

  12. zabun

    birkaç müdahaleyle bambaşka bir şey ortaya çıkarmışsın. ahşap kısmı vidalarından söküp bu şekilde deri ile kaplasaydın (belki böyle varsa hatalar gizlenebilirdi ama) bu kadar farklı olmazdı. böylesi daha iyi olmuş. ayrıca vazoyu ve sepetçikleri de sprey boya ile konsepte dahil etmen çalışmanı daha çekici kılmış. tebrik ederim.

  13. fiamma1

    Sevgili Gonuldenele, nasıl guzel bir yurek var sende,paylaşmayı bilen, paylaştıkca artan ve buyuyen…Allah hep guzellikler cıkarsın karşına o sımsıcak davetin bile yetti arttı bana:)

  14. SEMYIL

    gönüldenele, hem sen hemde yaptıkların MUHTEŞEMMMM..:)MAŞALLAH, ellerine sağlık . süper süper süperrrrrrrr…bu makinadan bende almalıyım.. koltukları slikon yerineartık zımbalar dururummm :)))

  15. dilevser

    söylenecek bir şey yokki harika olmuş müthiş muhteşem… dilim tutuldu hazır gibi sanki hiç kullanılmamış… ellerine sağlık, harikasın sen :)

  16. gelincigin dunyasi

    çok çok çok güzel olmuş bayıldım vallahi. ellerin kolların dert görmesin ablacım vlla başka da diyecek bişşey bulamıyorum arkadaşlar en güzel şeyleri söylemişler zaten .muhteşemsin diyip noktayı koyuyorum:)

  17. yalnzben83

    çok şık olmuş.. bu deri görünümlü sehpalar çok uçuk fiyatlara satılıyor. ellerinize sağlık… ne denir ki başka muhteşem bir geri dönüşüm olmuş.

  18. SaDeNem

    VAAVVV SÜPER OLMUŞŞ BAYILDIM İNAN ELİNİZDEN HER İŞ GELİYOR ÇOK GÜZEL YAAA ELİNİZE AKLINIZA SAĞLIK SÜPER OLMUŞ GÜLEGÜLE KULLANIN…

  19. ozlemyr

    Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Ben fırça aldığımdan bu yana nereyi boyayayım diye düşünüyorum bi de zımba alırsam ne olur kimbilir ama kulağıma da kar suyu kaçtı bir kere. Alınacaklar listesine girdi kendisi.

  20. merytolg

    bu arada nerden ve nekadara aldınız acaba makinanızı bende sordum dün madia marketten 65 tl dediler biraz pahalı gibi sanki :S sizce ?

  21. yildiz32

    Çok güzel olmuş ablamda da var böyle bir sehpa takımı o da eskiliğinden yakınıyordu.Bizim de kolları sıvama vaktimiz sanırım.Teşekkürler paylaşım için…

  22. gonuldenele

    merytolg diyor ki;bu arada nerden ve nekadara aldınız acaba makinanızı bende sordum dün madia marketten 65 tl dediler biraz pahalı gibi sanki :S sizce ?

    Bem koçtaş tan aldım.13 liradan başlıyordu fiyatları.benimki 18 lira.5 lirayada bir kutu zımba teli aldım.yani toplam 23 gibi bişey tuttu.65 ev tipi kullanım için pahalı bencede.Başka yerlerdede bak istersen.

  23. sesiber

    Merytolg Japon pazarından aldım ben 7 ya da 8 liraydı. Çatır çatır zımbalıyor valla, çok kuvvet gerektiriyor yanlız, yanınızda kaslı bir bey bulundurup, şuraya hıh şimdi de buraya bas diye emir verin:)

  24. selmatozan

    evet aynen öyle gönüldenele arayış içindeyim kurban arıyorum:)merytolg ben de 19 liraya aldım paketin içinde üç çeşit de zımba teli var..

  25. gonuldenele

    gunesedogru diyor ki;annemde baktı şimdi “hımmm güzel olmuş” dedi :))

    Çok sevindim güneşedoğru..Ellerinden öpüyorum annenizin.

  26. gonuldenele

    Benimkinin kullanımı rahat.Yada ben bin hevesle tüm gücümümü kullandım ne:))yardım istemedim.Selmacım sandalye,puf ,sehpa…ne varsa gözünü dikiyor insan dimi?

  27. sserapp

    Ben de Bauhaus’dan 8 liraya almıştım. Çok oldu alalı zımbası ne kadardı hatırlamıyorum.Benimkinin yanında bir de aparatı var kağıt zımbası olabiliyor. Sandalyelerimi kaplamıştım yakında yayınlayacağım ben de.

  28. merytolg

    teşekkür ederim ablacım valla iyiki sormuşum evet hemde bayagı pahalıymış benim sorduğum heralde bu koltuk kaplayanlar için detaylı birşeydi ama bende bakiyim bi koçtaşa selamlar teşekkürler..

  29. selmatozan

    gonuldenele diyor ki;Selmacım güle güle kullan.Şimdi evde dört dönersin neyi kaplasam diye:))

    evet aynen öyle kafamın içinde tilkilerimi gezdiriyorum, ortaya birşey çıkarmadan rahat edemem:)

  30. gonuldenele

    Benimde yeni bişey var aklımda.ama bayağı kapsamlı.haftasonu sınavlar var.atlatayımda.hı burda ne işin var dersen serde ders çalışıyorum ben.5 soru bi yorum:)))))

  31. süpersin valla …. annemin de atacak olduğu zigon sehpa takımı vardı hemen alayımda senin fikrin ile onlarıda yeniden kullanıma hazır edeyim..fikrin için çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum